استان ها

دولت باید امکان یکپارچه‌سازی استارت آپ‌های کوچک را فراهم کند

کارشناس اقتصادی:

اردلان توانا گفت: وزارت کار باید از ایده های نو و استارت آپ های کوچک حمایت کند و دولت با تشکیل تیم های حرفه ای اجازه ادغام استارت آپ های کوچک را بدهد.

اردلان توانا کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا، استارت آپ ها را موتور رشد خدمات و بهینه سازی تولید دانست و گفت: اکثر استارت آپ ها در دنیا و ایران متشکل از جوانان هستند، با ایده های نو که حائز اهمیت است. ” ، منحنی امکانات تولید را جابجا می کند و نرخ رشد اقتصادی را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: بیش از 90 درصد جوانانی که در حوزه استارت آپی فعال هستند دارای تحصیلات عالی هستند و از نظر علمی مشکلات را حل می کنند. تجمیع دانش و جوانان کاتالیزور رشد است و بدون شک نتیجه این دو عامل افزایش تولید ناخالص داخلی و بهره وری است.

این کارشناس اقتصادی رقابت را عاملی کلیدی در رشد شرکت ها و توان اقتصادی دانست و ادامه داد: با توجه به کمبود منابع مالی و آینده نامشخص شرکت تاسیس شده باید از استارت آپ ها و شرکت های فناور در سال های اول فعالیت خودداری شود. . رقابت برای تصاحب کل بازار

وی افزود: وزارت کار باید از ایده های نو و استارتاپ های کوچک حمایت کند و دولت با ایجاد تیم های حرفه ای زمینه ادغام استارتاپ های کوچک را فراهم کند.

توانا شرکت های دارای بیشترین سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را در اقتصاد آینده معرفی کرد و افزود: امروز اگر کشوری برای تحقیق و توسعه هزینه کند بدون شک موفق خواهد بود. سامسونگ در کره جنوبی نمونه خوبی از این بیانیه است.

وی تصریح کرد: استارت آپ ها نمونه مینیاتوری کارگاه های تحقیق و توسعه در شرکت های بزرگ هستند. گروه‌های فعالی که بیشترین ساعات کار را صرف بهبود، بهینه‌سازی و درآمدزایی می‌کنند.

این کارشناس اقتصادی، ظهور پارک ها و شتاب دهنده های علم و فناوری در کشور را دلیل رشد استارت آپ ها اعلام کرد و توصیه کرد: یکی از مهم ترین اقدامات مورد نیاز برای گسترش فرهنگ استارت آپ ها، فرهنگ سازی است. از کادر آموزشی دانشگاه . آنها با معرفی افراد به استارتاپ ها نقش مهمی در توسعه این روند و رونق اقتصادی دارند.

توانا افزود: با بهره گیری از توان استارت آپ ها برای بهبود فضای کسب و کار، افزایش سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های تجاری در هر کشوری.

انتهای پیام/

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا