جامعه

حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد و گفت: از همه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها دعوت می کنیم در این رویداد شرکت کنند و خلاقانه و نوآورانه ارائه دهند. برنامه ریزی برای توسعه ورزش شهروندی و کمک به ایجاد سلامت و نشاط در جامعه.

به گزارش تیتر اول، اوجاقی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در راستای تامین نیازهای ورزشی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپورت با همکاری دبیرخانه «تهران هوشمند» در سه محور «استفاده از ابزارهای نوین برای ارتقا و ارتقای آن برگزار خواهد شد». توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان، «استفاده از ابزارهای نوین برای آشنایی، اطلاع‌رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی» و «اقدامات نظارت و کنترل تأسیسات و نگهداری مجموعه‌های ورزشی».

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای تحقق آن نیاز سنجی و شناسایی موارد موجود ضروری است. چالش هایی که می توانند نقشه راه آینده را تشکیل دهند. باشه خوبه

وی ادامه داد: در این راستا مهمترین مشکلات و چالش های حوزه ورزش ساکنین و همچنین مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر نیاز به رعایت الزامات مدیریتی زمینه ساز برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها شد.

اوجاگی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندان با نام های «نمایش ورزشی» و «اسپورت تک» برگزار شد.

وی ادامه داد: اپلیکیشن Innogame که کمک بسیار موثری در تشویق کلاس های مختلف و تشویق ورزش در روزهای سخت کرونا بود، حاصل برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: با تمام تلاش خود از استارت آپ های فعال در این حوزه برای تحقق اهداف سازمان ورزش مطابق با سیاست شهرداری و اجرای تدابیر مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد. .

اوجاقی با اشاره به مجازی بودن این رویداد، حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را رایگان اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای ارائه طرح به آدرس BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد از پنجم شهریور و دوازدهم شهریور آغاز می شود و وبینار و پرسش و پاسخ مقدماتی در آدرس فوق برگزار می شود. همچنین آخرین مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه پیش بینی شده است، ضمن اینکه در 5 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی نتایج ارزیابی اعلام و برگزیدگان برای دریافت جوایز ارزنده معرفی خواهند شد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا