استان ها

برگزاری جلسه اختتامیه ایده‌های استارت‌آپ‌ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کوچان، نشست اختتامیه «رویداد ملی مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی» گروه استارت آپ تحقیقات و زیرساخت، ایده ها و استارت آپ ها و فناوری و شرکت علم و صنعت خلاق. دانشگاه آزاد کوچان در جریان. (ادامه مطلب)

رویداد ملی مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان به منظور تحقق شعار سالانه «تولید، دانش بنیان و اشتغال زا» و استفاده از ظرفیت دانشگاه برای معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت ها. در حوزه رشد، فناوری و نوآوری، ایده های استارت آپی برای استارت آپ ها و بنگاه های دانش بنیان و فرصت های اشتغال زایی مورد بررسی قرار گرفت و به بهترین پروژه ها جوایزی اهدا شد.

جلسه اختتامیه ایده های استارتاپی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان

رئیس دانشگاه آزاد کوچان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت گروه کوچان و وجود آزمایشگاه ها، کارگاه های مجهز و مدرن و منحصر به فرد، حضور کارشناسان، اساتید ماهر و خلاق و مرکز رشد فعال در این دانشگاه، توسط شناسایی افراد خلاق و متفکران و ایجاد تیم های هسته ای و فناوری می توانیم مشکلات جامعه و صنعت را شناسایی کنیم.

احسان پولادی افزود: در سال های اخیر با انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی توانسته ایم با افزایش اشتغال دانش بنیان در شهرستان، راهکارهایی برای ارائه خدمات تکمیلی به آنها ارائه دهیم.

جلسه اختتامیه ایده های استارتاپی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان

کوروس علینژاد مدیر مرکز رشد شعبه کوچان با بیان اینکه ایده ها و استارت آپ ها و شرکت های فناوری و خلاق در صورت رسیدن به نتایج مطلوب می توانند مولد و حتی دانش بنیان شوند، گفت: شیمی و مهندسی شیمی، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی، پزشکی مهندسی و مکانیک.

انتهای پیام/4103/

دکمه بازگشت به بالا