ورزش و نشاط

در حال تیم شدن هستیم/ مس رفسنجان مظلوم واقع شده است

به گزارش شفافا ، محمد رابیر قبل از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان یکی از با ارزش ترین تیم های لیگ برتر است و ما همچنین سعی کردیم روند کیفی خود را بهبود ببخشیم و به طور کلی یک تیم و یک باشگاه می شویم. بازی بسیار مهم است و من مطمئن هستم که تیم از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارد. به دلیل فشار ، چند هفته پیش درخواست کردیم که بازی 24 ساعت به تأخیر بیفتد ، اما موافقت نکردیم. ما از این داستان تبعیت و احترام می گذاریم ، اما شکایت ما معتبر است زیرا در هفته های اخیر قدرت رفسنجان سرکوب شده است.

وی ادامه داد: ما در طول این دو سه هفته تمرین زیادی نداشتیم و فقط ریکاوری داریم و در طول مسابقه شیفت های اجباری زیادی داشتیم زیرا تیم ما رفت و آمد زیادی دارد و فاصله بازی هایش کمتر است. ما به طور مداوم در حال حرکت از چمن مصنوعی به طبیعت هستیم ، اما در تلاشیم تا از نظر تاکتیکی بر این مشکل فائق آییم. انشا’الله هنگام برنامه ریزی مسابقه مس رفسنجان باید صداقت را رعایت کرد.

سرمربی رفسنجانا وارا در مورد دو پیروزی متوالی آنها در دو هفته گذشته گفت: “ما برای هواداران اینجا هستیم و قبل از ورود این تیم به لیگ برتر 14.15 سال حسرت را متوقف کردیم ، اما اهداف ما نباید از دست بروند و باید بدانیم که در جدید فصل ” ما چیزی هستیم با این حساب ، به توافق رسیدیم و خود را برای لیگ برتر آماده کردیم. در بعضی از بازی ها تیم ما روند بدی نداشت اما نتوانستیم امتیاز کامل یا امتیازی از آنها بگیریم. روند کیفیت تیم ما مشخص بود و نشان داد که ما در حال کار روی این تیم هستیم. من همه را به صبر فراخواندم و گفتم روزهای خوبی فرا می رسد.

وی ادامه داد: هدف ما حفظ این تیم در لیگ برتر و دستیابی به یک رتبه قابل احترام و باوقار است. همه تیم هایی که از نظر ساختاری در لیگ برتر تجربه دارند و جایگاه خود را در این لیگ پیدا کرده اند و ما به عنوان تیمی که سال اول را تجربه می کنیم رو به جلو هستیم و می توانیم نوسانات زیادی داشته باشیم. مس رفسنجان تاکنون نشان داده است که تیم خوبی ، قابل احترام و قدرتمند است. می توانید روی این تیم حساب کنید.

رابیر در پایان افزود: ما برای بازی با سپاهان هماهنگی های ویژه ای داریم و باید ببینیم کدام یک از برنامه های ما محقق می شود. اگرچه به دلیل مصدومیت یکی دو بازیکن اصلی نداریم اما امیدواریم تیم از پس بازی برآید و همه مردم بازی زیبایی را ببینند و اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا