ورزش و نشاط

زیدان: بد بودیم

آفتاب‌‌نیوز:

طبق گفته آس ، شنبه شب رئال مادرید در هفته ششم لالیگا با یک گل کادیز را از دست داد تا اولین ناکامی خود را در این مسابقه تجربه کند. زین الدین زیدان بعد از بازی گفت: “هیچ توضیحی برای عملکردی که داشتیم وجود ندارد.” ما مخصوصاً در نیمه اول بازی بدی انجام دادیم. 45 دقیقه اول از هر نظر بد بود. بازی بد یعنی بازی ای که ما انجام دادیم. کادیز سزاوار این پیروزی بود. اگر در نیمه اول تیم حریف دو یا سه گل به ثمر برساند ، ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: “کادیز دو یا سه فرصت داشت تا بازی را به پایان برساند. شب خوبی برای ما نبود. هیچ شکایتی نداشت. بازی بدی بود. ما باید آنچه را که باید تغییر دهیم بررسی می کردیم. مشکلات زیادی داشتیم. شروع بد بود و ما بدون اگر در لالیگا ریتم ندارید ، شرایط برای شما دشوار خواهد بود. گاهی اوقات چنین بازی هایی در طول فصل مشاهده می شود. حالا ما باید در مورد جلسه بعدی فکر کنیم. ما از نظر جسمی کمی خسته بودیم.

لیگ قهرمانان “رئال” مادرید طی هفت روز آینده آغاز می شود ، و ال کل اسی sico نیز به مصاف هم می رود. فرانسوی گفت: “ما می دانیم که هر سه روز یک بار بازی خواهیم کرد.” ما آماده ایم. امروز مشکلی داشتیم. در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، من گفتم که برخی از بازیکنان همیشه بازی می کنند. در نیمه دوم مقابل کادیز بهتر عمل کردیم. موقعیت هایی داشتیم و حریف فرصت کمتری داشت. بازی قابل تغییر است.

زیدان درباره تغییر ترکیب بعدی گفت: “ما بازیکنان زیادی داریم.” رد و بدل شدن این مسئله را در نیمه دوم نشان داد. باید تغییر کند. وقتی تغییری ایجاد می شود به این دلیل نیست که دو یا سه بازیکن مقصر هستند. ما در یک کشتی هستیم. همه ما وقتی همه چیز خوب پیش می رود خوشحال هستیم و وقتی اتفاق نمی افتد احساس بدی داریم.

مربی رئال مادرید ادامه داد: ما انسجام خود را از دست نداده ایم. شروع بدی داشتیم که برای ما بسیار گران تمام شد. تیم حریف شروع بسیار خوبی داشت.

در ابتدای نیمه دوم سرخیو راموس تعویض شد. مربی فرانسوی در این باره گفت: جاده مشکلاتی داشت. او درد داشت و مثل همیشه ما نمی خواستیم ریسک کنیم. امیدوارم که مشکلی پیش نیاید و او بتواند برای بازی بعدی آنجا باشد.

دکمه بازگشت به بالا