ورزش و نشاط

هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی قهرمانی سپاهان را بگیرد

به گزارش شفافا ، علیرضا مرزبانا قبل از بازی در دیدار سپاهان و پیکان اظهار داشت: پیکانی ها در ضدحملات بسیار خوب کار می کنند و با شوت های از راه دور موقعیت های دروازه را از نقاط مختلف زمین تشکیل می دهند. ما سعی کردیم برنامه ای ایجاد کنیم تا این تاکتیک را به هم بزنیم. تیم ما از فرم خوبی برخوردار است و هر روز قدم های خوبی به جلو برمی داریم و مشکلات را حل می کنیم و مسیری را انتخاب می کنیم که مشکلات ما و مردم مانند بازی ما حل شود. ما از نکاتی که گفتیم خیلی راضی نیستیم. Ematim در حال حرکت به جلو است و ما در حال کار بر روی قول داده شده به هواداران هستیم. امیدوارم که ما پیکان را خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: هر تیم حق استفاده از تکنیک های ویژه را دارد و از شوت های از راه دور نیز در تیرها استفاده می شود اما تیم ما خطوط دفاعی ما را ثابت کرده و ما آماده بازی با پیکان هستیم و یک تاکتیک ضد حمله برای تاکتیک های پرتاب آنها ارائه می دهیم. ما در بازی مهندسی مکانیک مهارت نداشتیم زیرا باید با پیروزی از زمین بیرون می آمدیم. در بازی با پرسپولیس ما تیم برتر میدان بودیم و حامد لاکس اجازه پیروزی را به ما نداد. در آخرین بازی برابر فولاد نیز موقعیت گل خوبی داشتیم اما موفق نشدیم. اتحاد داخلی برای ما بسیار مهم است ، زیرا این احساس را به هواداران دادیم که می خواهیم به عنوان قهرمانی برسیم. ما باید در سه بازی گذشته حداقل 6 امتیاز کسب می کردیم ، اما ما با یک سیستم جدید بازی می کنیم و ایده های جدیدی در تیم داریم.

مربی سپاهانا ادامه داد: کار دفاعی تیم ما بسیار خوب است. متأسفانه وقتی سه گل با سه ضربه آزاد به ثمر می رسانیم ، دفاع ما زیر سوال می رود اما به عنوان مثال در بازی با پرسپولیس به تیم حریف فرصت گلزنی ندادیم. ما از حفاظت راضی هستیم اما با هم همکاری کردیم تا برخی از نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این س aboutال که برخی تیم ها چگونه در مسابقات وقت می گذرانند ، گفت: “ما انتظار داریم تیم های داوران حرفه ای عمل کنند و زمان از دست رفته را در وقت های اضافه محاسبه کنند.” در بازی با فولاد از دقیقه 60 تا 90 تنها 12 دقیقه توپ روی زمین بود و این یک مسئله دردناک برای فوتبال حرفه ای است. انتظار دارم داوران توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و اگر تیم بخواهد کار خود را از راه های خاصی انجام دهد ، داوران با درایت و وقت خواهند داشت. اما در هر صورت ، ما سعی می کنیم فوتبال منصفانه ای ارائه دهیم ، زیرا فوتبال منصفانه رنگ دیگری دارد.

مرزبان در پایان گفت: “ما به هواداران وفاداریم و به آنها قول می دهیم که تا روز آخر برای موفقیت تیم بجنگیم و در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانیم.” من به عنوان مربی 4 قهرمانی پشت سر داریم و همه احساس می کنیم می توانیم قهرمان شویم و هیچ چیز نمی تواند مانع ما شود.

دکمه بازگشت به بالا