استان ها

جزیره کیش آماده میزبانی از گردشگران نوروز ۱۴۰۱

به گزارش تیتر اول از کیش: اولین جلسه ستاد نوروزی با حضور محمدرضا لواسانی رئیس کمیته ستاد نوروزی 1401 در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش تشکیل شد و اقدامات لازم برای اسکان کیش انجام شد. جزیره به درستی گردشگر نوروز 1401.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیشو در این جلسه با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا در صنعت گردشگری کیشا در دو سال گذشته مشکلات زیادی را به همراه داشته است، تاکید کرد: در این مدت بسیاری از مردم و صاحبان مشاغل به شدت آسیب دیده اند. بیایید هر کاری که از دستمان بر می آید برای صلاح این صنعت انجام دهیم.

وی تاکید کرد: نوروز باید به عنوان یک فرصت در جزیره کیش تلقی شود و اگر خوب مدیریت نشود، تهدیدی برای جزیره تلقی خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان منطقه آزاد کیشو، حضور گردشگران در نوروز 1401 نسبت به سال های گذشته بی سابقه و چشمگیر خواهد بود.

محمدرضا لواسانی از همه روسای ستاد نوروزی خواست برای هر شرایطی از جمله حضور گسترده گردشگران در نوروز سال 1401 آمادگی کامل داشته باشند.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیشو همچنین به افزایش سفرهای خارجی اشاره کرد و گفت: با افزایش نرخ ارز و کاهش سفرهای خارجی، همه مولفه ها حکایت از اهمیت نوروز سال آینده دارد، این جزیره به خود دیده است. افزایش بی سابقه تعداد گردشگران.”

وی در ادامه گفت: از جمله فعالیت های قانونی، روانی و خبری که سازمان منطقه آزاد کیشو باید از نظر خبری و اطلاع رسانی انجام دهد، در دستور کار این است که در خصوص ورود گردشگران از سراسر کشور به جزیره نیازمند باشیم. خیلی آماده بودن

لواسانی به سیاست خبری سازمان منطقه آزاد کیشا در جذب گردشگر به این منطقه اشاره کرد و گفت: مسافران کشورمان از اواسط آذرماه امسال و درباره سیاست تبلیغاتی و خبری ما برای سفر برنامه ریزی کرده اند. بله در حال بررسی و برنامه ریزی هستیم.

وی خطاب به ستاد نوروزی گفت: باید برای بیشترین تعداد مهمان و مجرب ترین حضور گردشگران در شهر نورسو آینده آماده شوید تا با ورود نورسا رضایت گردشگران و مسافران را با خدمات مناسب جلب کنیم. “

محمدرضا لواسانی گفت: مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، برنامه ریزی حمل و نقل لازم را در منطقه در اولویت قرار دهد.

جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری و دبیر ستاد نوروزی کیش نیز در گزارشی خلاصه از آمار و اطلاعات نوروز 1400 گفت: نوروز سال آینده.

جمالی تاکید کرد: برنامه جامعی در دست تهیه است که مراحل پایانی آن به پایان رسیده و به زودی در اختیار هر یک از شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، رئیس سازمان منطقه آزاد کیشو و رئیس ستاد نوی ساد در سال 1401 با احکام جداگانه ای دبیر ستاد نووی ساد را منصوب کردند.

طی احکام جداگانه ای از سوی محمدرضا لواسانی، جواد جمالی معاون گردشگری وزیر کشور به عنوان دبیر نوروزی، محمد ثاقب فرد مشاور و مدیرکل به عنوان رئیس کمیته تشریفات، احمد رجب پور معاون توسعه مدیریت معاونت آمار و اطلاعات کمیته، سعید پورزادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی. در امور عمرانی و زیربنایی به عنوان رئیس کمیته بحران، حسین همتی معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری وزیر به عنوان رئیس کمیته نظارت بر تعرفه خدمات، حسین شمسیان معاون فرهنگی وزیر و رئیس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی، محمد نیکجو رئیس کمیته نظارت بر تعرفه خدمات روابط و امور بین الملل به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش رئیس کمیته مسکن و خدمات رفاهی انجمن، عزت الله محمدی «فرامرز صحرایی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی توسعه و مدیریت بندر و فرودگاه منطقه آزاد کیش» مشاور رئیس اجرایی و مدیرکل حراست به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی «محمد» مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی قراردادها و املاک» به عنوان رئیس کمیته حقوقی و ایرج شرف زاده مدیر جزایر ماهواره ای به عنوان رئیس کمیته جزایر ماهواره ای نوروز 1401 منصوب شدند. مقر کیشا.

لازم به ذکر است در پیگیری این جلسه دبیر و روسای کمیته های نوروزی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات جهت ارتقای سطح خدمات گردشگری در نوروز 1401 در حوزه های مربوطه ارائه کردند. فعالیت.

48

دکمه بازگشت به بالا