بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه با ظرفیت بازدید کرد. هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مهمانسرای مهران، دیدار با اساتید و کارکنان و در زمین صفر پایانه مرزی مهران است، بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: در ایام اربعین ایلام و مهران که دروازه آستان های قد و پیشانی ایران زمین است کربلا پذیرای میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اعلام کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با نگاه بلندمدت استانداری کوشا استان ایلام و سایر نهادها و نهادها قرار گرفته است. بخش ها نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه بلند و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی خواهد بود که به مردم خدمت خواهند کرد، ادامه داد: دکتر طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربین به عنوان یک دانشگاه انقلابی برای حل مشکلات تاکید می کند. مشکل در استان ایلام

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اربعین به وضعیت معنوی و توسعه این استان کمک می کند و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای از زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: دکتر. رهبری انقلابی طهرانچی موجب تحول و تأسیس دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران پذیرای زائران میلیونی است در حالی که همه باید سر کار بیایند و جمعیت ایلام و مهران امسال حماسه ساز خواهد شد. اربعین.

وی اعلام کرد: مطمئنم رهبری جهادگر و انقلابی دکتر طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی یاور استان ایلام در زمان اربین خواهند بود.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش ها دو جلسه ستاد ملی اربعین در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال با توجه به تعداد زائران و خدمات رسانی، خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری دارد و تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی را برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان ارسال خواهد کرد.

وی بیان کرد: زمینه لازم برای بهره برداری از دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی فراهم شده است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و هر فعالیت و فعالیتی باید جاذبه علمی و فرهنگی را مشخص کند.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا