بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین بازی های ایکس باکس وان برای نوجوانان

جدیدترین کنسول های بازی مایکروسافت را از سایت خرید بازی ایکس باکس خریداری کنید :  ما در این مقاله قصد داریم بازی‌هایی را معرفی کنیم که برای افراد مختلف با سلایق متفاوت، جذاب خواهند بود. این آثار شامل بازی‌هایی با طراحی زیبا و عملکرد خوب هستند که در حالت‌های چند نفره و کوآپ (co-op) یا تک نفره قابل تجربه هستند. این آثار از ژانرهای مختلفی خواهند بود.

بازی پرطرفدار Resident Evil 2

این بازی، داستان دردناکی را طی می‌کند و غم و غصه‌ی فراوانی را گیمر شاهد خواهد بود. البته اگر دلتان برای نسخه‌های پیشین تنگ شده، در طی این نسخه با صحنه‌هایی مواجه می‌شوید که قسمت‌های پیشین را برای شما تداعی خواهد کرد. از خوبی‌های این بازی این است که تمامی شخصیت‌ها به‌خوبی به بازیکن معرفی خواهد شد. در طی بازی، برای دسترسی به برخی آیتم‌ها، لازم است مراحلی را طی کنید که ممکن است خیلی هیجان انگیز یا بعضاً خسته کننده باشند؛ با این حال می‌ارزد که برای باز شدن موارد دیگر مراحل را تکمیل کنید. همچنین در پایان هیچ ابهامی برای شما باقی نخواد ماند و بازی با یک پایان‌بندی جذاب پایان می‌گیرد.

بازی معمایی Outer wilds

اگر فضا و کهکشان‌ها برایتان هیجان انگیز است، وقتش است سری به این دنیای عجیب و غریب خارج از جو بزنیم! بازی Outer wild یک بازی جهان آزاد تک نفره است که هم روی پی سی، هم ایکس باکس وان و هم ایکس باکس سری اس و ایکس قابل اجراست؛ پس روی هر کدام از این پلتفرم‌ها که بخواهید می‌توانید این بازی جذاب را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.  داستان بازی درباره‌ی یک منظومه است که در یک لوپ زمانی بی‌انتها گیر افتاده. شما هم یک فضانورد هستید که از شانس بدتان در این منظومه اسیر شده اید و به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود هستید.

در طی بازی، باید دنبال حل خیلی از معماها باشید پس فرصتی برای کسل شدن نخواهید داشت. باید ببینید می‌شود این چرخه‌ی زمان را پایان داد؟ برای این که پاسخ این سوال را پیدا کنید باید به خطرناک‌ترین نقاط فضا سفر کنید. این دنیا، مدام تغییر شکل می‌دهد و شما هم باید خیلی فرز باشید! حواستان باشد که لوکیشن‌های مخفی زیادی در این بازی وجود دارد. حتی ممکن است روی زمینی ایستاده باشید که چند لحظه بعد زیر خاک می‌رود و بلعیده می‌شود! پس حواستان باشد. هوشیار باشید و با دقت اطراف خود را بگردید تا هر چه زودتر پاسخ سوالات خود را بیابید.

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2023: بازی The King of Fighters XV

بازی The King of Fighters XV بار دیگر استانداردهای مجموعه The King of Fighters را به رخ کشید. این اثر به لطف ارائه ریتم تند و سرعت بالا در مبارزات، طراحی شخصیت‌های پویا و موسیقی متن بسیار خوب، یکی از  بهترین بازی های ایکس باکس وان اس قلمداد می‌شود. در واقع در قیاس با موارد پیشین، این اثر بزرگترین نبرد تاریخ فرنچایز را به تصویر می‌کشد. آموزش کلی و مراحل خاص بازی The King of Fighters XV موجب می‌شود این اثر آن چنان نتواند گیمرهای جدید را به سمت خود بکشاند. به همین دلیل هم کسانی که با مجموعه از قبل آشنایی ندارند، خیلی کم پیش می‌آید که بخواهند تجربه این فرنچایز را با این مورد از بازی های ایکس باکس وان 2023 تجربه کنند.

در ادامه باید بگوییم که کیفیت بازی The King of Fighters XV به طرز چشم‌گیری ارتقا پیدا کرده و شکی در این نیست که نسخه جدید یک اثر مبارزه‌ای بسیار خوب است. این اثر درست به اندازه نسخه‌های پیشین ریتم تندی دارد و سرگرم‌کننده است و با اضافه شدن ویژگی‌های جدید توانسته فرنچایز را وارد عصر جدیدی کند. اما از آن جایی که برای تازه‌وارد‌ها به خوبی بهینه‌سازی نشده، نمی‌توان به این سادگی‌ها تجربه آن را به کسانی که با فرنچایز یا این ژانر آشنایی ندارند، توصیه کرد.

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2023: بازی OlliOlli World

بازی OlliOlli World سومین هنرنمایی از استودیو Roll7 است. این اثر اسکیت‌بوردی درست مسیر سایر نسخه‌های مجموعه را دنبال می‌کند، اما این بار همه چیز بزرگ‌تر، طولانی‌تر، عمیق‌تر بوده و گیمرها تجربه بهتری خواهند داشت. این بازی ایکس باکس وان کاراکتر و حتی یک داستان کامل نیز دارد. با این حال این اثر همچنان دارای ریتم تندی بوده و همان هیجان گذشته را به مخاطب ارائه می‌دهد. اما این بار داستان و المان‌های وسیع‌تری به بازی اضافه شده که تفاوت چشم‌گیری در گیم‌پلی ایجاد می‌کند.

البته این بستگی به خودتان دارد که این ویژگی‌ها را دوست داشته باشید یا نه؛ در نتیجه نمی‌توان این تغییرات را به طور کلی مثبت یا منفی دانست. با این وجود باید بدانید که این ویژگی‌ها بسیار با ظرافت اضافه شده‌اند و از نظر زیبایی‌شناختی همان کیفیتی را ارائه می‌دهند که از سایر بخش‌های بازی دیده بودیم. از آن جایی که حالا حدود هفت سال از عرضه نسخه پیشین آن می‌گذرد، بازی OlliOlli World می‌تواند یک تجربه خاص برای دوست‌داران قدیمی این فرنچایز باشد.

بهترین بازی ایکس باکس وان 2023 کدام است؟

هیچ متر و معیار مشخصی وجود ندارد که بخواهیم با آن یکی از این آثار را به عنوان بهترین بازی Xbox One در سال 2023 انتخاب کنیم. در واقع این سلیقه و تجیحات شخصی شما است که اهمیت دارد. ما در این مقاله صرفا تلاش کرده‌ایم که شما را در این مسیر یاری کنیم، اما از دید ما هیچ یک از این آثار بر دیگری برتری کامل ندارند و نمی‌توان یکی از آن‌ها را از سایر عناوین برتر دانست. انتخاب بهترین بازی مانند انتخاب بهترین غذا یا بهترین نوشیدنی است و کاملا به خودتان بستگی دارد که کدام مورد را بیشتر دوست داشته باشید.

قیمت نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که در انتخاب گیمرها تاثیر گذار خواهد بود. با این حال نمی‌توان به طور قطع گفت که یک بازی ارزش قیمت‌اش را دارد یا نه. وجود سرویس ایکس باکس گیم پس یکی از راه‌های خوب برای تهیه بازی‌های ویدیویی است که می‌تواند هزینه‌های‌تان را تا حد زیادی کاهش دهد. برخی از عنوانی که ما به معرفی‌شان پرداختیم نیز در این سرویس در دسترس هستند.

این بود لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2023. نظر شما درباره بهترین بازی‌های این کنسول در سال جاری چیست؟ کدام یک از آثاری که معرفی کردیم را بیشتر دوست دارید؟ فکر می‌کنید چه آثاری را ما در لیست‌مان از قلم انداخته‌ایم؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

بهترین بازی ایکس باکس وان 2023 کدام است؟

ما نمی‌توانیم بازی خاصی را به عنوان بهترین بازی Xbox One در سال 2023 معرفی کنیم. در واقع این خود شما هستید که باید با توجه به سلیقه‌تان به سراغ یک اثر بروید. ما تنها در این مقاله تلاش کرده‌ایم که در این مسیر کمی به شما کمک کنیم. بازی‌های شوتر ایکس باکس وان کدام‌اند؟ پرفروش‌ترین بازی‌های ایکس باکس وان کدام‌اند؟ بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا