فرهنگ و هنر

امنیت امروز، مرهون رشادت‌های شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت است

تیتر اول/همدان مشاور ارشد فرمانده فراجا اعلام کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تأمین نظم و امنیت است.

سردار حسین ذوالفقاری دوشنبه ۳۰ مرداد در ششمین یادواره شهدای انتظامی استان همدان، مطرح کرد: امروز ما شاهد جانفشانی‌های کارکنان انتظامی برای تأمین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم که ما افتخار می‌کنیم به اینکه برای آرامش و آسایش مردم از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

ذوالفقاری افزود: شهدای انتظامی، شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز وخانواده‌های آنها دین داریم و خادم آنها هستیم و امیدوارم بتوانیم رضایت خانواده‌های معزز شهدا را به دست آوریم و توفیق خدمتگزاری به آنها را داشته باشیم.

وی گفت: کسانی که شهید می‌شوند خصلت‌هایی دارند و دارای ویژگی‌های خاص هستند که مورد عنایت حق قرار می‌گیرند و این که گفته می‌شود شهدا قبل از شهادت شهید می‌شوند، کاملا درست است چرا که به خاطر همین خصوصیات است که شهادت نصیبشان می‌شود.

مشاور ارشد فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه‌ها حضور یافتند و با روحیه، شور، شهامت و نشاط بالا و توسل به ائمه اطهار(ع) توانستند فداکاری‌های عظیمی را به انجام برسانند.

وی بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم هیچ‌گاه یاد و آرمان‌های ارزشمند شهدا از یادمان نرود و هیچ‌گاه و در هر شرایطی از مسیر متعالی شهدای عزیزمان که آرامش خود را فدای امنیت عموم مردم میهن عزیزمان کردند، خارج نشویم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: شهدای نیروی انتظامی از جمله دلاوران گمنام و مظلومی هستند که بی‌ادعا و مخلصانه جان خود را تقدیم کردند تا در سایه این شهامت و فداکاری امنیت جامعه را تقویت کنند.

ذوالفقاری یادآور شد: شهدا سرمایه اصلی نظام هستند، افتخارآفرینانی که جانشان را در دفاع از کشور نثار کردند و حاصل آن امنیت و آرامش حاکم بر جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه شهیدان، سربلند است و با اقتداری که نیروی انتظامی دارد، نظام اسلامی نیز سرافراز است، گفت: شهدای انتظامی ادامه دهندگان راه شهیدان کربلا و مایه عزت، آرامش و آسایش مردم هستند.

به گزارش تیتر اول، از کتاب “قهرمان اسرار” روایت خواهر شهید قهرمان اروجعلی شکری در پایان مراسم یادواره ۳۳۶ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا