حوادث

نیروی انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با انتشار گزارشی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از ارتش ، امیر سرتیپ امیر علیرضا صباحی فرد ، فرمانده نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به منظور توزیع گزارش هفتگی به نگهبانان نظم و قانون در کشور تبریک گفت.

متن گزارش به شرح زیر است:

به نام خدا
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ حسین اشعری

سلام؛
برقراری نظم ، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی ، که یکی از اصلی ترین وظایف نیروی انتظامی قوی است ، مدیون تلاش و شجاعت پرسنل خود در تمام نقاط سرزمین عزیز ، با استفاده از کلیه تخصص ها و نیروی نظامی. قابلیتهای جمهوری اسلامی ایران و مرزهای آن آنها از جغرافیا و ارزشهای دولت اسلامی محافظت می کنند.

قدرت انضباطی خادم و جان برکف ، به برکت مکتب متعالی اهل بیت (ع) و مانند سربازان مقدس هشت ساله غیور با ایثار و ایثار ، همواره از مظلومان دفاع کرده و با متجاوزان و اخلالگران مقابله می کنند. نظم و امنیت همواره نگران امنیت و آرامش بشر بوده است.
بی تردید این شجاعت و شکست فداکاری های هر یک از ملت ها نشانه ایمان و ایمان صادقانه به خدمات ارزشمند فرزندان غیور و سبزپوش این قدرت است.

با تبریک هفته نیروی انتظامی به شما و پرسنل پرتلاش این نیرو ، از تلاشها و افتخارات ارزشمند و سخت کوش همه نیروهای انتظامی و امنیتی و خانواده های محترم آنها به ویژه خانواده های شهدای ناجا ، مقام قدردانی و قدردانی می کنم. و باعث افتخار همه شما همکاران عزیز است. از خداوند متعال می خواهم و امیدوارم در ارتقای امنیت ملی موفق تر باشید و در پاسداشت خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس سربلند و استوار باشید. در جمهوری اسلامی ، تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب.

فرمانده نیروهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی فرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا