جامعه

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه۱۳ افتتاح شد

در منطقه 13 گلزار شهدای گمنام زینبیه افتتاح شد

صبح امروز (20 اسفندماه) پنجمین جشنواره شهدا در منطقه 13 با افتتاح گلزار شهدای گمنام و کاشت نبات به یاد شهدا توسط معاون هماهنگی منطقه ای شهرداری تهران ادامه یافت.

به گزارش تیتر اول همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری منطقه 13 و در چارچوب هفته منابع طبیعی، علی احمدی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری نظری از گلزار شهدای گمنام بازدید کرد. منطقه 13 امیر مشایخی فرمانده پادگان 01 شهروندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم با نثار گل بر مزار شهدای گمنام زینبیه، شرکت کنندگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و از تندیس این جشنواره توسط معاون شهردار تهران رونمایی شد.
در ادامه مسؤولان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت ساله دفاع مقدس دو نهال سرو و 50 اصله نهال میوه و پهن برگ را در مزار شهدای گمنام شهرستان زینبیه غرس کردند تا یاد و خاطره رشادت های این شهدا را گرامی بدارند.
ایستگاه هایی مانند محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، سلامت، سامانه مدیریت شهری 137 و یادمان شهدا نیز خدمات مختلفی را به شهروندان و مشتریان ارائه می کردند.
بوستان شهدای گمنام زینبیه منطقه 13 به مساحت 700 متر مربع و دارای آبنما و مبلمان شهری است و توسط معاونت امور شهری و محیط زیست این منطقه با حصیرهای گل و 100 اصله نهال و درخت تزیین شده است. 13.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، اجرای سرود گروه پیاده روی، امضای یادواره اولین جشنواره شهدای باکری و نشانی فرمانده پادگان آموزشی 01 از دیگر بخش های این جشنواره بود. مراسم
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا