عمومی

حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید «شهرام حیدری» که اخیراً به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: شهادت یکی از بزرگترین توفیقاتی است که تنها نصیب بندگان خاص و مقربان درگاه خداوند می‌شود.

وی ادامه داد: هر کسی لباس مقدس پلیس را به تن می‌کند آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و خدمتگزاری به مردم می‌شود و در این راه ممکن است جان عزیز خود را هم فدای امنیت جامعه کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرهنگ حیدری نیز از جمله افرادی بود که مجاهدانه تلاش کرد و در مدت زمان خدمت خود منشأ خدمات بسیاری بود و به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید.

جاویدان بیان کرد: زمانی که شهید حیدری مجروح و در مراکز درمانی بستری بود به ملاقات وی رفتم که در این دیدار به صراحت عنوان کرد آرزویش شهادت است و امروز از یک سو ناراحت از دست دادن این همکار فداکار هستیم و از سوی امنیت مرد دیگر خوشحال از اینکه وی به آرزوی دیرین خود دست یافته و خداوند مرگش را در شهادت قرار داده است.

وی ادامه داد: شهید حیدری مزد سال‌ها تلاش و زحمت و ایثار خود را با شهادت گرفت و ما نیز افتخار می‌کنیم که چنین همکار شجاع و غیرتمندی داشتیم و آرزو می‌کنیم بتوانیم ادامه دهنده راهش باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ابلاغ پیام تسلیت سردار رضایی جانشین فراجا به خانواده شهید «شهرام حیدری»، گفت: ایشان هم از این شهید والامقام به نیکی یاد و عنوان کرد که سرهنگ حیدری در طول دوران خدمتش منشأ برکات فراوانی برای مجموعه انتظامی و عاملی برای امنیت آفرینی در جامعه بود.

جاویدان با بیان اینکه آرزوی همه ما شهادت در راه اسلام، قرآن و نظام است، افزود: امیدوارم همه ما بتوانیم راه شهید حیدری را با قدرت ادامه داده و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه مردم شهیدپرور جوانرود هرگز خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید حیدری را فراموش نمی‌کنند، گفت: مردم شریف و قدرشناس کرمانشاه نیز با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام بار دیگر با شهدای والامقام انقلاب تجدید عهد و پیمان خواهند کرد و ثابت می‌کنند قدردان مجاهدت فرزندان خود در عرصه نظم و امنیت هستند.

دکمه بازگشت به بالا