استان ها

ضرورت توجه ویژه معلمان به بحث تربیت و آموزش دانش آموزان

ضرورت توجه ویژه معلمان به بحث تربیت و آموزش دانش آموزان

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت : معلمان در بحث تربیت و آموزش دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از گیلان ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در همایش گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در شهرستان تالش ضمن تبریک هفته‌ی معلم به معلمین عزیز اظهار کرد: معلمان در کنار خواسته‌های به حق خودشان، نسبت به دانش آموزانی که امانت در دست آنان هستند مسوولند و در تربیت و آموزش دانش آموزان نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش معلم در تبیین حقایق و ماهیت دین‌ مبین اسلام تصریح کرد: نقش معلم نقش بسیار ارزشمندی در تبیین آموزه‌های ایرانی اسلامی و دینی ما است و امیدواریم معلمین و اساتید عزیز در بحث تربیت و آموزش دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در نزد معلمین هم از لحاظ تربیت و هم از لحاظ ادبی امانت هستند، تاکید کرد: نکته بعدی که در بُعد سلامت فکری است، خداوند تعالی در سوره نحل آیه شریفه‌ی ۴۴ به نقش معلمین اشاره می‌فرماید و می گوید : ” ای پیغمبر من قرآن را بر شما نازل کردم تا تبیین کنی برای مردم ” و این که مقام معظم رهبری در خصوص تبیین می فرمایند منظور همین آیه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمین، خاطرنشان کرد: اگر شما روایت نکنید و حقایق را نگویید دشمن روایت می‌کند و هرجور بخواهد روایت دروغ را بیان می کند و جای ظالم و مظلوم را عوض خواهد کرد، دشمن با اندیشه و ذهن مردم بازی می‌کند و حقایق را برعکس جلوه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات امروز جامعه، افزود: در خصوص حجاب و عفاف و قضایای بدحجابی، پشت این قضایا دشمن است و دشمن با نقشه، محاسبه و توطئه، الگو و مدل پوشش را تعیین و‌ حد و اندازه‌ی لباس را سفارش داده و ترویج می‌دهد.

وی در پایان با تشکر از هادیان سیاسی، معلمین، رابطین نمایندگی و بسیجیان و هیات و خاطره شهدای معلم و دانش آموز را گرامی داشت و گفت :  آموزشِ دانش آموزان اجر عظیم نزد خداوند دارد و این اجر ذخیره ای دنیوی و اخروی است.

انتهای پیام / 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا