استان ها

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموزان با وجود آموزش مجازی، جا مانده‌اند

تیتر اول/ خوزستان وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم حضور معلمان و دانش آموزان در مدرسه، گفت: بچه ها خیلی عقب هستند، هرچند مدارس و آموزش مجازی در دسترس است.

یوسف نوری امروز (4 مارس) به خبرنگاران گفت: در مورد از سرگیری مدارس در سال آینده، ما فرض می کنیم که مدارس باز هستند. واکسیناسیون علیه کرونا بیشتر در بین نوجوانان 12 تا 18 ساله و معلمان رایج بوده است. مدارس در همه کشورهای دنیا باز است، اما در کشور ما چون زیر مجموعه ستاد کرونا هستیم، ستاد تصمیمات را اعلام می کند. ما رفتار ویروس را نمی بینیم یا تشخیص نمی دهیم.

به گزارش تیتر اول، وی ادامه داد: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش را به عنوان نماینده ستاد کرونا وزارت آموزش و پرورش منصوب کرده ایم و همواره در اختیار مردم و رسانه ها قرار می دهند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس هم اکنون باز است و باید طبق تشریفات، همکاران و دانش آموزان به مدرسه بیایند.

نوری ادامه داد: بچه ها رها می شوند، هرچند آموزش های مدرسه و مجازی ارائه می شود.

وی در خاتمه درباره وضعیت اخیر ترک تحصیل گفت: در آخرین جلسه با مدیران برای بازمانده ها خاک رس سفارش دادیم و برای شناسایی بازماندگان به نوبت وام در نظر گرفتیم.تعداد این افراد در مقطع ابتدایی است. کم اهمیت. با 750 منطقه آموزش و پرورش و تقریبا 120000 مدرسه در کشور می توان این افراد را شناسایی کرد و فرزندانشان را در سال آینده به مدرسه آورد به روش های مختلف، چه حضوری و چه آنلاین.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا