ورزش و نشاط

صحبت هندبالیست ها پس از برد پر گل برابر مغلوستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو از صبح امروز یکشنبه دوم مهرماه به صورت رسمی در این شهر آغاز شد و تیم ملی هندبال مردان کشورمان که در گروه D با تیم های مغولستان، ژاپن و عربستان هم گروه است در اولین دیدار خود با نتیجه پر گل ۵۰ بر ۱۶ برابر تیم تازه وارد مغولستان به برتری رسید.

مهدی بهنام نیا بازیکن شماره ۲۴ کشورمان پس از کسب این برتری گفت: آماده می شویم برای بازی فردا. بازی فردای ما برابر تیم ژاپن بسیار حساس است. فکر می کنم تیم ما تیم یک دستی شده و می توانیم در بازی فردا برنده باشیم.

وی افزود: ما می دانستیم در بازی امروز برابر تیم مغولستان برنده هستیم. این دیدار فرصت خوبی برای تمرین بود و توانستیم خیلی از تاکتیک ها را در این مسابقه اجرا کنیم.

صحبت هندبالیست ها پس از برد پر گل برابر مغلوستان

محمدرضا کاظمی دیگر هندبالیست ایران هم پس از کسب این پیروزی آسان خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و آماده می شویم تا برای دیدار سخت فردا برابر ژاپن قرار بگیریم و امیدوارم برنده این مسابقه باشیم.

میلاد قلندری هندبالیست جوان کشورمان هم ادامه داد: بازی سختی نبود و می دانستیم می بریم. تیم ما خوب است و الان همه چیز برای کسب یک نتیجه خوب مهیا است.

رضا یادگاری جوان که تنها لژیونر حاضر در تیم ملی هندبال کشورمان در بازیهای آسیایی است و در آخرین لحظات از مجارستان به ترکیب تیم پیوست، هم بیان کرد: بازیهای خوبی است. به بچه ها بابت این پیروزی پرگل تبریک و خسته نباشید می گویم. ما می دانستیم این دیدار را می بریم. مثل یک تمرین برای ما بود اما فردا بازی سختی برای ژاپن داریم و تلاش می کنیم که این بازی را هم ببریم.

مهران رهنما دیگر عضو تیم ملی هندبال مردان هم خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و توانستم چند گل خوب هم بزنم. بازی فردا برای ما مهم است و امیدواریم با برد برابر تیم ژاپن صعودمان به مرحله بعد را جشن بگیریم. تیم ما اتحاد و همدلی خوبی دارد و امیدوارم مانند قبل بتوانیم مقام خوبی برای هندبال کشورمان کسب کنیم.

تیم ملی هندبال مردان فردا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم ژاپن می رود.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا