بهترین های کسب و کار

دیزل ژنراتور ولوو با دوام و صدای کم

دیزل ژنراتور برندهای زیادی در بازار ایران وجود دارد که بهترین آنها دیزل ژنراتور ولوو و بادوین می باشد. در این مقاله به معرفی این دیزل ژنراتورها می پردازیم.

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو ولوو تولید کننده و تامین کننده پیشرو در صنعت ژنراتور است. ولوو دیزل ژنراتور دارای طیف وسیعی از ژنراتورها می باشد. دیزل ژنراتورهای سفارشی Volvo Penta از 5KV تا 20MW می باشد. ولوو دیزل ژنراتور طیف گسترده ای از ژنراتورها تا 220 کیلووات را با گزینه های تریلر و برج سبک ارائه می دهد.

دیزل ژنراتور Volvo Penta TAD550GE –

دیزل ژنراتور ولوو مورد بررسی 97Kva Standby، 86Kva Prime Genset است. موتورهای دیزل صنعتی Volvo Gen برای کاربردهای میدانی و ثابت. موتور دیزل ژنراتور Volvo Emission کلاس 3. Volvo 97Kva Standby, 86Kva Prime Diesel Generator دارای یک موتور دیزل قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور برای قابلیت اطمینان طراحی شده است.

ویژگی های دیزل ژنراتور آماده به کار Volvo 97Kva

دیزل ژنراتور Volvo دارای گواهینامه US/EPA Tier 3 و EU Stage 3A است.

دیزل ژنراتورهای ولوو دارای سیستم خنک کننده بسیار کارآمدی هستند.

طراحی جمع و جور دیزل ژنراتور ولوو بسیار کارآمد است.

می توان آن را با سیستم خنک کننده موتور یا بدون آن سفارش داد.

قابل تنظیم بین 1500/1800 دور در دقیقه

دیزل ژنراتور Bholbho عملکرد بار صحنه خوبی دارد.

هزینه عملیاتی آن کم است.

انرژی و کارایی اقتصادی دیزل ژنراتور ولوو

از طریق مدیریت دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل دقیق حرکت هوا و اسپری تزریق، دیزل ژنراتور ولوو قادر به دستیابی به راندمان بالا و سطوح آلایندگی پایین است که الزامات فعلی را برآورده می‌کند و موتورها را قادر می‌سازد تا مقررات آینده را رعایت کنند. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو بالاترین کیلووات سوخت در هر لیتر را ارائه می دهند که در نتیجه صرفه جویی و عملکرد عالی دارند.

دیزل ژنراتور ولوو با دوام و صدای کم

ژنراتورهای ولوو برای نصب آسان، سریع و مقرون به صرفه طراحی شده اند. موتورهای دیزلی ولوو برای اطمینان از استانداردهای بالای دوام و طول عمر آزمایش می شوند. متعادل برای ارائه عملکرد صاف و بدون لرزش با سطح سر و صدای کم برای حفظ دمای کار کنترل شده در سیلندر و محفظه احتراق، موتور مجهز به سیستم تهویه مطبوع پیستونی است.

موتور دیزل ژنراتور ولوو با آسترها و سوپاپ های سیلندر قابل تعویض ساخته شده است تا دوام و طول عمر موتور را تضمین کند.

آلایندگی کم اگزوز

فن آوری پیشرفته، تزریق با تکنولوژی بالا و سیستم هوای شارژ بسیار کارآمد باعث کاهش مصرف سوخت و مصرف سوخت با تلفات کم می شود. این موتور دارای گواهینامه EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A است. این قوانین توسط V-ACT™ (فناوری جرقه زنی پیشرفته ولوو) انجام می شود.

V-ACT شامل یک سیستم تزریق سوخت متعارف فشار بالا انعطاف پذیر، یک سیستم مدیریت هوا است که شامل یک دستگاه چرخش مجدد گازهای خروجی داخلی و یک کنترل کننده الکترونیکی پیشرفته است.

مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به نقاط سرویس و نگهداری به ساده سازی سرویس موتور دیزل ژنراتور ولوو کمک می کند.

یک یاتاقان ضد لرزش بین پایه دینام و صفحه پایه نصب شده است. به این ترتیب از بین رفتن کامل ارتعاش مجموعه دوار تضمین می شود و اجازه می دهد دستگاه در موقعیت ناهموار و بدون عواقب خطرناک قرار گیرد.

برای اطمینان از استحکام و مقاومت در برابر خوردگی دیزل ژنراتور ولوو، تمام سطوح فلزی و فلزی قطعات بدنه سنگ بلاست می شوند. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که سطح زنگ زده بهتری ایجاد می کند.

دیزل ژنراتور بادوین

Badwin Diesel Generator Series E BD ST 0050 یک سری کارآمد است. امتیاز آماده به کار برای یک موتور آماده به کار باید با حداکثر ضریب بار متوسط ​​70٪ و تقریباً 200 ساعت در سال اندازه گیری شود. از درجه بندی های قدرت آماده به کار هرگز نباید استفاده کرد مگر در مواقع اضطراری شدید. هنگام استفاده از دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار، تجهیزات را نمی توان بیش از حد بارگذاری کرد.

ژنراتورهای دیزلی Baudwin Prime Power دارای پیکربندی بار متغیر هستند و می توانند با توان کامل برای ساعت های نامحدود در سال با بار متغیر کار کنند. توصیه می شود که بارهای متغیر برای هر چرخه کاری از میانگین 70 درصد توان راه اندازی تجاوز نکند.

اگر موتور ابتدا با 100% کار کند، مسافت پیموده شده سالانه نباید از 500 ساعت تجاوز کند. از اضافه بار باید اجتناب شود، اما بار 10 درصد برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته قابل قبول است. خروجی پیوسته دیزل ژنراتور Badwin در برنامه هایی استفاده می شود که منبع تغذیه 100٪ بار ثابت برای مدت زمان نامحدود در سال است. مجموعه دیزل ژنراتور Badwin را می توان به طور مداوم در برنامه هایی که شبکه برق در دسترس نیست استفاده کرد.

گواهینامه های دیزل ژنراتور بدوی

Badwin Diesel Generator دارای گواهینامه های ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiwa، یک سازمان مستقل معتبر است. دیزل ژنراتورهای Badwin تا 400 کیلو وات بر اساس دستورالعمل اروپا 2000/14/EC ساخته شده و توسط Ente Certificazione Macchine تایید شده است.

دیزل ژنراتورهای بادوین دارای اعلامیه CE با گواهینامه های ضد خوردگی TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1+A1:2013 و TTS EN ISO 9227 هستند.

مشخصات موتور دیزل ژنراتور Badwin

موتور دیزل سنگین سری BAUDOUIN

4 زمانه، سیستم خنک کننده آبی، توربوشارژر – پس از خنک کننده القایی

سیستم گاورنر الکترونیکی بالدوین دیزل ژنراتور

خود راه انداز و شارژر دینام 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن قابل تعویض

شیلنگ سوخت انعطاف پذیر دیزل ژنراتور Batwin

شیر تخلیه روغن و لوله انبساط

صدا خفه کن صنعتی، مارپیچ اگزوز یا جبران کننده

باتری قدرتمند

دیگ با بلوک موتور (در مدل های اتوماتیک)

دستورالعمل نگهداری و راه اندازی مجموعه دیزل ژنراتور و نمودار مدار الکتریکی.

مشخصات دیزل ژنراتور Badwin

سوئیچ بدون براش، تک کلاچ، ترمز دیسکی انعطاف پذیر 4 قطبی

کلاس عایق نوع H

کلاس حفاظت IP 21-23

فقط موتور دیزل هیجان انگیز بالدوین

روش ولتاژ اتوماتیک الکترونیکی

فاز استاتور 2/3 برای خطای هارمونیک

سیم پیچ دینام با لاک عایق در برابر روغن و اسید محافظت می شود.

دیزل ژنراتور یا موتور دیزلی از یک موتور دیزلی با ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی تشکیل شده است. دیزل ژنراتورها جایگزینی برای برق برای قطع برق در منازل، موسسات، بیمارستان ها و غیره هستند. دیزل ژنراتور از طریق موتور دیزل و ژنراتور برق تولید می کند و از سوخت دیزل برای کار خود استفاده می کند.

موتور دیزل وسیله ای است که با سوزاندن سوخت مایعی به نام دیزل حرکت چرخشی ایجاد می کند و ژنراتور وسیله ای است که حرکت چرخشی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست می توان این دستگاه را به صورت زیر تعریف کرد: دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این نوع سوخت در دمای بالاتری نسبت به سوخت هایی مانند بنزین می سوزد و به دیزل ژنراتورها قدرت و کارایی بیشتری می دهد. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بهترین تامین کنندگان دیزل ژنراتور در ایران می باشد.

انواع تامین کننده نفت

دیزل ژنراتورها در برندهای مختلف در بازار موجود هستند و به راحتی خریداری می شوند. از سوی دیگر، دیزل داتز، ولوو، پرکینز، لوول، استمفورد و ماکالته دینام های با کیفیت و پرفروش هستند.

در بین این نمونه ها می توان دیزل ژنراتور ولوو را یکی از بهترین ها دانست. شرکت این کارخانه در زمینه ساخت کشتی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های متعددی دارد. شما باید یکی از این انواع را بر اساس محیط استفاده و مدل عملکرد آنها انتخاب کنید.

کاربرد دیزل ژنراتور

به طور کلی موتورهای دیزلی به دو صورت استفاده می شوند. در زیر توضیح داده ایم.

دیزل ژنراتور در حالت اضطراری

دیزل ژنراتور برای مناطق بدون برق

حالت اضطراری

مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که نیاز به برق ثابت دارند و از قطع برق رنج زیادی می برند. مراکزی که به چنین دیزل ژنراتور نیاز دارند، مانند بیمارستان ها، اماکن عمومی، فرودگاه ها، برج های مسکونی، ساختمان های اداری و مغازه ها و همچنین دیزل ژنراتورهای صنعتی.

مناطق بدون برق

دیزل ژنراتورها به طور مداوم در مناطقی که برق شبکه وجود ندارد استفاده می شود. اینها شامل خطوط لوله گاز، ساخت و ساز و پروژه های شهری است. صنعت حمل و نقل من و …

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای کاربردهای مختلف صنعتی استفاده می شود. شرکت سوئدی VOLVO PENTA با طیف گسترده ای از موتورهای صنعتی از 66 تا 550 کیلو وات، موتورهای محرک را برای اهداف مختلف از جمله ژنراتورهای برق ارائه می دهد. این شرکت یکی از معروف ترین سازندگان شعبه دیزل ژنراتور ولوو این شرکت می باشد.

دیزل ژنراتور سری 80 – 620 کیلو ولت آمپر – ولوو پنتا

موتور دیزل ژنراتور کم سرعت ولوو پنتا در محدوده توان نامی 80 تا 620 کیلو ولت آمپر موجود است. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا در نسخه قاب باز، سایبان ضد صدا و ضد آب و یا در نسخه کانتینری موجود است.

مشخصات دیزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب سنگدانه را باز کنید

Aera generatoraro + sonizolado

ظرف ISO 20 اینچی + عایق صدا

بسته به کاربرد، مجموعه‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا با پنل‌های کنترل دستی (دیجیتال)، نوع MCP یا پانل‌های دیجیتال با شروع/توقف خودکار در صورت قطع برق، نوع ACP موجود است.

طیف گسترده ای از گزینه ها به شما امکان می دهد آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. برای توزیع اضطراری برای منبع تغذیه به سایت های ساختمانی یا برای استفاده سیار روی تریلرها معتبر است.

ژنراتورهای ضد صدا سری VOLVO POWER MVW از 225 تا 2100 لیتر مخزن قاب پایه منبسط شده اختیاری برای ژنراتورهای دیزلی ولوو پنتا.

توان نامی در 230/400 ولت، 50 هرتز. مصرف سوخت در 75% (3/4) بار PRP. سرعت 60 هرتز: 1800 دور در دقیقه

ولتاژ موجود در 50 هرتز: 240/415 ولت، 230/400 ولت، 220/380 ولت، 120/240 ولت، 115/230 ولت، 110/220 ولت.

ولتاژ موجود در 60 هرتز: 480/277V، 460/265V، 440/254V، 240/120V، 230/115V، 220/110V، 208/120V.

توان نامی kVA/kW – توان اولیه PRP طبق ISO 8528 – حداکثر توان الکتریکی موجود (در بار متغیر) در بازه‌های زمانی معین تعمیر و نگهداری برای تعداد نامحدود ساعت در سال.

متوسط ​​قدرت یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا نباید از 80 درصد توان PRP در 24 ساعت بیشتر شود. پرداخت 10% فقط به صورت موقت قابل قبول است.

داده های فنی مطابق با شرایط مرجع استاندارد مطابق با ISO 8528 است: +25 درجه سانتیگراد، 100 متر ALT (1000 میلی بار)، رطوبت نسبی 30٪. در طول چرخه کارکرد موتور، خروجی تقریباً افزایش می یابد. ارزش محصول در ارتفاعات 5 درصد کاهش می یابد.

دیزل ژنراتور بادوین

Baudwin یک شرکت فرانسوی-چینی است که در تولید ژنراتورها، ژنراتورها و گاز Baudwin برای اهداف مختلف تخصص دارد. این شرکت که در سال 1918 در فرانسه تأسیس شد، در سال 2009 توسط Weichai چین خریداری شد و طبق قوانین اروپا محصولات خود را با نام Baudin به فروش می رساند.

دیزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT بزرگترین محدوده موجود در بازار جهانی برای استفاده در انواع ژنراتورهای برق از 15 تا 3125 کیلو ولت آمپر می باشد. تجربه 100 ساله Badwin Diesel Generator در طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت باعث تولید محصولاتی با قابلیت اطمینان، دوام، ارزش عالی و کیفیت اروپایی شده است. برای بیش از 100 سال، Bowdoin دیزل ژنراتورهای با کیفیت بالا Bowdoin را برای کاربردهای دریایی توسعه داده است و دیزل ژنراتورهای 18 تا 4000 کیلووات را تولید می کند. Badwin همچنین دارای تجربه عالی در راه اندازی، سرویس و تامین قطعات یدکی کلیدی ژنراتورهای دیزلی Badwin به مشتریان در بیش از 100 کشور در سراسر جهان است.

طیف وسیعی از موتورهای دیزلی و محصولات دریایی بیدون از 18 تا 4000 کیلووات ساعت دارایی است که بسیاری از تولیدکنندگان موتورهای دیزلی نمی توانند با آن روبرو شوند. بادوین با چندین مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان، به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشد و آنها را با نیازهای مشتری تطبیق می دهد. با طراحی جهانی آن، می توانید به موتور دیزل Bidon به عنوان منبع انرژی کافی برای تولید برق و پروژه ها اعتماد کنید.

دکمه بازگشت به بالا