ورزش و نشاط

گزارش منچسترسیتی عامل غیبت «محرز» برابر تیم ملی ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در صورت تکمیل شدن ۲۱ خرداد به مصاف تیم ملی الجزایر خواهد رفت. الجزایر در حال حاضر در جام ملت های آفریقا حضور دارد. این تیم دیروز بدون ریاض مهرکا مقابل اوگاندا پیروز شد اما چهارشنبه در دور دوم با تانزانیا دیدار خواهد کرد.

عدم حضور آشکار در مسابقات مقدماتی جام آفریقا شایعاتی را در مورد بازیکن منچسترسیتی ایجاد کرد. برخی از رسانه ها و روزنامه نگاران الجزایری مدعی شده اند که محرز از بازدید از اردوگاه الجزایر خودداری کرده است. اما جمال بلمادی سرمربی این تیم واکنش تندی به این شایعات نشان داد و تاکید کرد که به دلیل مصدومیت ریاض نمی تواند برای الجزایر بازی کند.

بلمادی در نشست خبری پیش از آغاز اردوی الجزایر گفت: شهر منچستر مدارک پزشکی را ارسال کرده که تایید می کند امکان استفاده از ریاض محرز به دلیل مصدومیت وجود ندارد. او بارها با مصدومیت بازی کرده بود و از داروهای آرامبخش استفاده کرده بود. نمی خواهیم سلامتی او را به خطر بیندازیم. او اکنون در تعطیلات است و حق دارد هر کجا که می خواهد باشد.

بلمادی گفت: من از ریاض نمی خواهم برای معاینه پزشکی به الجزایر برود زیرا پرونده منچسترسیتی تمام شده بود و دلیلی برای ایجاد مشکل وجود نداشت.

این موضوع پس از بازی دیروز الجزایر مقابل اوگاندا ادامه داشت و این بار دفاع از او بر عهده اسلام سلیمانی بود. سلیمانی گفت: از همه می خواهم به ریاض مهرزا احترام بگذارند، او بازیکن بزرگی است و در یک باشگاه بزرگ کار می کند.

وی افزود: ریاض محرز مصدوم است و اگر نبود امروز در کنار ما در زمین بود چون هرگز از تیم ملی جدا نشد.

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار دوستانه ایران و الجزایر 21 خرداد در قطر رو به اتمام است. در صورت تایید رسمی، دو تیم در این دیدار به مصاف ستاره منچسترسیتی خواهند رفت.

دکمه بازگشت به بالا