استان ها

یک سال مهلت به دانشجویان مشمول برای تعیین وضعیت خدمتی

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان سمنا، سرهنگ حسین پیوندی اظهار داشت: بر اساس تبصره 1 ماده 33 قانون خدمت وظیفه عمومی حداکثر معافیت تحصیلی برای مقطع کاردانی 2.5 سال، کارشناسی و کارشناسی ارشد 3 سال است. لیسانس پیوسته 5 سال و فوق لیسانس پیوسته 6 سال، دکتری پیوسته 8 سال و دکتری تخصصی 6 سال.

وی ادامه داد: مشمولان از تاریخ فارغ التحصیلی، انصراف، اخراج یا انصراف حداکثر یک سال فرصت دارند تا وضعیت خود را در خدمت مشخص کنند.

پیوندی خاطرنشان کرد: دانشجویان مقاطع مختلف آموزش عالی که در سال های اول تحصیل موفق به فارغ التحصیلی نشده اند در صورت موافقت کمیسیون امور ویژه موسسه آموزش عالی مربوطه می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10) و مدرسه را ترک کنید. تا 2 ترم سنوات ارفاقی دریافت کنید.

وی در خصوص آخرین مهلت معرفی دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد گفت: دانش آموزان فارغ التحصیل با سنوات ارفاقی مانند سایر دانشجویان حداکثر یک سال دارند و حتی در صورت قبولی در مقاطع بالاتر می توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنا افزود: برای مشمولانی که سال هاست ارفاقی را تکمیل نکرده اند، یک سال از تاریخ انصراف یا اخراج به خدمت در نظر گرفته شده است.

یک مقام ارشد انتظامی گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا به کانال پیام رسان سروش این سازمان به نشانی khabaresabazi@ به روز باشید.

48

دکمه بازگشت به بالا