سلامت و تندرستی

تست هفتگی کرونا برای دانشجویان دانشگاه “میشیگان”

به گزارش شفاف این یک آزمون هفتگی اجباری برای دانشجویانی است که در ترم زمستان در شهر زندگی می کنند ، آموزش می بینند و تحقیق می کنند.

مسئولان دانشگاه گفته اند که این گروه از دانشجویان باید قبل از شروع کار دانش آموزان در آزمون ها شرکت کنند.

این آزمایشات مطابق با تصمیم دانشگاه میشیگان برای درخواست ترم زمستانی از دانشجویان برای نگه داشتن دانشجویان در خانه های خود و جلوگیری از ازدحام در خوابگاه های دانشجویی است.

علاوه بر انجام این تست ها بر روی دانشجویان ، دانشگاه میشیگان قصد دارد تعداد آزمایش های بدون علامت دریافتی از اعضای جامعه دانشگاهی خود را افزایش دهد.

امتحانات بدون علامت هفتگی برای همه کارمندان ، اعضای هیئت علمی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، متخصصان و دانشجویان دوره کارشناسی که آزمون اجباری را قبول نمی شوند ، در دسترس خواهد بود.

دانشجویانی که در زمستان به دانشگاه بازمی گردند با رویکردهای سخت و بی دقت در اجرای سیاست Covid-19 روبرو می شوند.

دانش آموزان در صورت عدم رعایت قوانین با جریمه های سنگین روبرو می شوند. این مجازات ها بسته به نوع تخلف شامل مشروط شدن خودکار ، فسخ قرارداد مسکن دانشگاه و برداشت وام به سازمان های دانشجویی است.

رئیس دانشگاه میشیگان گفت: “برنامه ترم زمستانی ما بهترین برنامه آموخته و تجربه شده است.” ارائه تحصیلات ترکیبی در دانشگاه امکان پذیر است ، اما این دانشگاه به اساتید ما اجازه می دهد تا با صلاحدید خود ، دروس را دنبال کنند. این بدان معناست که اگر استادی ترجیح می دهد تحصیلات تمام وقت خود را دنبال نکند ، می تواند کلاسهای خود را کاملاً مجازی ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا