حوادث

باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال رگبار‌های پراکنده در بخش‌های مرتفع شرقی و شمالی استان اظهار کرد: تا دوشنبه آینده با توجه به گذر امواج ضعیف بارشی، احتمال بارش‌های پراکنده به همراه رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت به خصوص بعد از ظهر‌ها برای بخش‌های جنوبی، غربی و مرکزی با توجه به وزش تندباد‌های لحظه‌ای احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی دور از انتطار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود ادامه داد: امروز و فردا دما استان اندکی کاهش خواهد یافت، سپس تا یکشنبه روند افزایش نسبی حدود یک الی ۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۵.۲ و دهدز با ۱۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند گفت: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۹ و کمینه دمای ۱۸.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا