بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

بهترین اسپری و قرص تاخیری در داروخانه ها

بهترین اسپری تاخیری محصولی است که بدون ایجاد بی‌حسی و حساسیت، باعث به تعویق انداختن انزال در آقایان شود و از این طریق زمان رابطه جنسی را طولانی‌تر کند. امروزه برندهای زیادی انواع را با فرمولاسیون و ویژگی‌های مختلف روانه بازار کرده‌اند.در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین اسپری تاخیری در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم و توضیح دهیم که نحوه عملکرد و ویژگی‌های هر یک به چه صورت می‌باشد. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین اسپری تاخیری چیست؟

انزال زودرس یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در مردان است؛ به گونه‌ای که بیش از ۳۰ درصد مردان در دوره‌هایی از زندگی خود تحت تاثیر این مشکل قرار می‌گیرند. روش‌های بسیاری برای رفع زودانزالی وجود دارند که یکی از آن‌ها استفاده از اسپری تاخیری است.

اگر می‌خواهید بدانید ویژگی‌های بهترین اسپری تاخیری چیست ، به موارد زیر دقت کنید:

  • عدم ایجاد بی‌حسی
  • عملکرد سریع و قوی
  • حاوی ترکیبات ضد حساسیت
  • داشتن رایحه دلپذیر و خوشایند
  • داشتن سری اسپری مناسب برای پاشش یکنواخت مواد روی آلت تناسلی

The best delay spray and pills in pharmacies

معرفی بهترین اسپری تاخیری در ایران

حالا که می‌دانید معیارهای انتخاب بهترین قرص‌های تاخیری و بهترین اسپری تاخیری چیست ، نوبت به معرفی برندهای برگزیده تولید کننده این محصولات می‌رسد که در این بخش به صورت مفصل درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم:

کدکس، بهترین اسپری تاخیری بدون بی حسی

برند کدکس اسپری تاخیری دابل دیلی را به کمک ماده لیدوکائین تولید کرده است. این محصول با افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه، باعث نعوذ طولانی مدت شده و زمان انزال را به تعویق می‌اندازد. این اسپری حاوی اسانس تحریک کننده برای تحریک حس بویایی بوده و کاربردی بسیار ساده و سریع دارد.

برخی از نقاط قوت این اسپری تاخیری عبارتند از:

  • امکان استفاده با
  • افزایش کیفیت و زمان رابطه جنسی
  • بازگشت به حالت عادی بعد از رابطه

در اینجا به شما توضیحاتی در مورد خرید پاور وی ارائه خواهد شد، به همراه توضیحات اضافی درباره خصوصیات این محصول.

خرید ویاگرا Power V۸ برای بهبود نعوظ در مردان:

  • این محصول به عنوان یک مکمل غذایی معرفی می‌شود که به تازگی برای بهبود مشکلات نعوظ در مردان توسعه داده شده است. ترکیبات موجود در این محصول ممکن است به برخی افراد کمک کند تا عملکرد جنسی‌شان را بهبود بخشند.

تقویت عملکرد و تمایلات جنسی با ویاگرا Power V۸:

  • یکی از ادعاهای ویاگرا Power V۸ این است که ممکن است به تقویت عملکرد جنسی و تمایلات جنسی افراد کمک کند.

کدکس، بهترین اسپری تاخیری در ایران

اگر به دنبال بهترین اسپری تاخیری و سفت کننده ضد حساسیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم اسپری تاخیری کدکس مدل Sensitive را امتحان کنید. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ضد حساسیت، برای پوست‌های حساس ایده‌آل بوده و با استفاده از لیدوکائین، زمان انزال را به تعویق خواهد انداخت.

از دیگر مزایای این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان استفاده با کاندوم
  • مناسب پوست‌های حساس
  • افزایش جریان خون در آلت تناسلی

کاپوت، بهترین اسپری تاخیری و سفت کننده

دیگر مزایای این اسپری عبارتند از:

  • کاربرد سریع و آسان
  • افزایش زمان رابطه جنسی
  • قابلیت استفاده به همراه کاندوم

کاپوت، بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

اسپری تاخیری Non Stop از با استفاده از لیدوکائین برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی و لذت‌بخش عرضه شده است. این محصول با اثرگذاری مناسب، باعث افزایش لذت دو طرف از رابطه جنسی شده و احساس رضایت را افزایش خواهد داد.

دلتا زکس، بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده با رایحه مطلوب

شرکت دلتا دارو اسپری‌های تاخیری را با روایح مختلفی برای به تعویق انداختن انزال آقایان روانه بازار کرده است. این محصول ضمن افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث افزایش حجم و سفتی آن شده و به عنوان بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده شناخته می‌شود.

از نقاط قوت این محصول می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • با روایح متنوع
  • قابل استفاده با کاندوم
  • ایجاد نعوذ طولانی مدت

نحوه استفاده از اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا، 30 الی 25 دقیقه قبل از دخول جنسی آلت تناسلی خود را بشویید اسپری را به کلاهک آلت تناسلی و زیر ختنه گاه بزنید. و مراقب باشید اسپری به داخل مجاری ادرار وارد نشود. پیشنهاد میشود برای تاثیر بهتر اسپری تاخیری 3 – 4 بار آلت و نقاط اسپری شده را ماساژ دهید. سپس برای مدت طولانی لذت ببرید.

ایموشن، بهترین اسپری تاخیری بدون بی حسی و خوشبو

اسپری تاخیری ایموشن با رایحه عطر معروف ایفوریا تولید شده و با داشتن ویتامین E باعث افزایش نرم و لطافت پوست می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات مجاز و بدون عارضه بوده و قادر است با افزایش کیفیت و زمان رابطه جنسی، اعتماد به نفس آقایان را افزایش دهد.

سیمپلکس، بهترین اسپری تاخیری بدون بی حسی با روایح متنوع

برند سیمپلکس انواع اسپری تاخیری را با استفاده از لیدوکائین و ویتامین E در روایح دوست‌داشتنی و تحریک کننده تولید و عرضه کرده است. استفاده از این محصولات با هیچ گونه عوارضی همراه نبوده و به تدریج نیز باعث رفع همیشگی مشکل زودانزالی خواهند شد.

روایح مختلف اسپری تاخیری سیمپلکس عبارتند از:

  • Allure: رایحه خنک و شیرین
  • Kenzo: رایحه خنک و تند
  • Tom Ford: رایحه گرم و تلخ
  • ۲۱۲ VIP: رایحه گرم و شیرین

خمک گذاری چه زمانی اتفاق می افتد؟

زمان تخمک گذاری در زنان مختلف متفاوت است و لزوما در همه خانمها روز 14 سیکل نیست. حتی طول مدت سیکل درخانمهایی که دارند هم همیشه 28 روز نیست و فقط 15 درصد خانمها سیکل 28 روزه دارند. بنابراین به روشهایی که توضیح داده شده کمک کننده خواهد بود.شما میتوانید از پزشک متخصص زنان و نازایی در این زمینه کمک و مشاوره بگیرید.در خانمهایی که بعلت تحت نظرپزشک هستند و در روند درمان قرار دارند رشد فولیکول با سونوگرافی واژینال در طی سیکل پایش شده و زمان تخمک گذاری توسط پزشک تعیین میشود.در صورت استفاده از کیت تخمک گذاری یا همان ، بیشترین شانس باروری در روز مثبت شدن کیت و روز بعد می باشد.

آیا فقط باید درزمان تخمک گذاری ، نزدیکی انجام شود؟

خیر. حتی در افرادی که زمان تخمک گذاری انها مشخص است نزدیکی نباید محدود به این زمان باشد . اول اینکه نداشتن نزدیکی به مدت طولانی باعث میشود ناخالصی های مایع بیشتر شده و تحرک اسپرم کمتر و شانس باروری کاهش پیدا کند. دوم زمانی که تخمک آزاد میشود تنها به مدت 12 ساعت قابلیت باروری دارد و حداکثر 24 ساعت زنده است بنابراین بعد از وقوع تخمک گذاری شانس باروری کم میشود. برای داشتن بیشترین احتمال باروری بهتر است در محدوده زمانی موسوم به پنجره باروری مقاربت را زمان بندی کنید.

پنجره باروری

پنجره باروری به دوره 6 روزه ای گفته میشود که بیشترین احتمال و شانس باروری را در طی یک سیکل شامل میشود.این بازه زمانی 6 روزه ، در روز پایان یافته و تا بعد ازتخمک گذاری ادامه نمی یابد.درصورت مناسب بودن ترشحات سرویکس اسپرمها میتوانند تا 6 روز در ان زنده بمانند ولی تخمک فقط کمتر از یک روز قابلیت باروری دارد. در صورت داشتن هر روزه در این مدت 6 روز ، احتمال حاملگی افزایش می یابد.خانمها بطور متوسط بین روزهای 17-10 سیکل قاعدگی دارای قدرت باروری هستند اما بسیاری از خانمها در خارج از این محدوده زمانی هم میتوانند شوند ولی شانس باروری کمتر است.در مواردی که زمان بندی مقدور نباشد ، 3-2 بار نزدیکی در هفته باعث میشود تعدادی از نزدیکی ها در این پنجره باروری قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا