بهترین های کسب و کارعمومی

چگونه پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟

پنجره ها به عنوان مصالح ساختمانی شناخته می شوند و یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی هستند. باید در نظر داشته باشیم که امروزه این نوع محصول به شکل مربع در بازار یافت می شود. مدل های دو جداره محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا می توانند از هر نظر به خوبی کار کنند. یکی از موضوعات مهم در مورد ساختمان را می توان عایق حرارتی و آکوستیک دانست که بسیار حائز اهمیت است. در واقع این سری از پنجره ها با 30 درصد بیشتر از سایر محصولات موجود در بازار می تواند گزینه مناسبی برای هر ساختمانی باشد که می توانید خریداری کنید.

یکی از مشکلات پنجره های دوجداره که قبلا در مدل ها و محصولات قبلی وجود نداشت، نفوذ بخار و در نتیجه لکه دار شدن لایه داخلی پنجره است. همین مشکل می تواند باعث خروج گاز عایق به داخل شیشه شود و بر روی عایق و ضریب حرارتی محصول تأثیر منفی بگذارد. جدای از این مسائل زیبایی شیشه از بین می رود و انتقال نوری که از طریق شیشه ضروری تلقی می شود نیز بسیار کاهش می یابد. از این رو در ادامه این مقاله راه های رفع لکه های ناشی از بخار بر روی لایه داخلی شیشه دوجداره را معرفی می کنیم و اطلاعاتی در مورد مواد شوینده مخصوص پروفیل آلومینیومی و بدنه های UPVC در اختیار شما قرار می دهیم (پنجره دوجداره در کرج).

چگونه باید لکه بین شیشه پنجره دوجداره را پاک کنیم؟

بین پنجره های دوجداره به دلایل مختلفی لکه ایجاد می شود و این مشکل می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. یکی از مهمترین آنها مشکل ایجاد مشکل در دستگاه CNC در حین برش شیشه است و به دلیل این مشکل شیشه بخار شده و داخل آن لک می شود. ترک های کوچک شیشه که در اثر برخورد اجسام مختلف ایجاد می شود را می توان از دیگر دلایل ایجاد این مشکل در پنجره ها دانست و اگر بخواهیم راه هایی برای رفع این مشکل بیان کنیم، باید به نیازهای زیر اشاره کرد:

تعویض شیشه، بهترین و موثرترین راه

برای شروع می توان گفت موثرترین راه برای از بین بردن لکه های ناحیه داخلی پنجره های دوجداره تعویض شیشه است. این روش در واقع از ایجاد بخار و لکه در این قسمت جلوگیری می کند و همچنین کارایی پنجره های دوجداره را باز می گرداند. این روش به صورت تخصصی توسط پنسا ارائه شده و در مجموعه خدمات مشتریان موجود می باشد.

پس اگر به فکر یافتن راه حلی برای جلوگیری از این مشکل هستید همانطور که گفته شد تعویض شیشه اولین و بهترین راه حل برای شماست. تعویض شیشه شیشه حرارتی پنسا به صورت حرفه ای انجام شده و از بروز مجدد مشکل قدیمی برای پنجره شما جلوگیری می کند. اما به دلایلی ممکن است نخواهید پنجره را تغییر دهید، پس چه باید کرد؟ در آینده در کنار شما خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم که شاید مفید باشد اما از بروز مجدد این مشکل جلوگیری نخواهد کرد.

علت بخار بین شیشه های دوجداره

ضربه ای به پنجره

مطمئن ترین روشی که می توانید برای حل این مشکل استفاده کنید، ایجاد سوراخ در شیشه ای است که مشکل دارد. لازم به ذکر است که به طور کلی این روش می تواند گزینه مناسبی برای تمامی پنجره های متاثر از بخار باشد و آخرین راه حل برای از بین بردن لکه های حاصل نخواهد بود. برای این کار ابتدا باید پنجره را از قاب خارج کنید و سپس سوراخی در شیشه ایجاد کنید که گاز از آن خارج شود.

این باعث می شود بعد از قرار گرفتن پنجره در زیر نور خورشید، رطوبت شیشه از بین برود و شیشه تا حدودی برای شما بهبود یابد. مراقب باشید وقتی شیشه را دریل می کنید نشکند و وقتی بخار به طور کامل از بین رفت بهتر است از یک چسب بسیار قوی برای بستن سوراخ ها و جلوگیری از ورود گرد و غبار به شیشه استفاده کنید. . لازم به یادآوری است که پنجره های بخاردار و سوراخ دار را نمی توان برای جلوگیری از گرمای خوب در نظر گرفت.

قاب را تعویض کنید

یکی دیگر از راه های تمیز کردن شیشه جلو با لکه، تعویض قاب است. در واقع پنجره یا ارسی می تواند یکی از دلایل رنگی یا رنگی شدن شیشه باشد و با هزینه های قابل توجهی انجام شود. بنابراین، اگر قصد دارید تبخیر را در پنجره دوجداره از بین ببرید، می توانید قاب یا ارسی را تغییر دهید.

سیلیکاژل یا خشک کننده شیشه سیلیکون

خشک کن را می توان یکی از روش های فنی مورد استفاده برای از بین بردن لکه های شیشه دانست. در واقع این محلول بخار را از بین می برد و استفاده از آن نیاز به تجربه و دانش خاصی دارد. در این روش ایجاد سوراخ نیز ضروری است و بنابراین باید توسط متخصصان استفاده شود. بنابراین اگر می خواهید از خشک کننده استفاده کنید، پنسا قطعا می تواند انتخاب خوبی برای استفاده باشد. سیلیکاژل جاذب خوبی برای آب، الکل، فنل، آمین و غیره است. . . این کار را از طریق پیوند هیدروژنی انجام می دهد.

ظرفیت جذب سیلیکاژل در دماهای پایین بیشتر از آلومینا و زئولیت است، اما در رطوبت کم جذب کمتری نسبت به زئولیت نشان می دهد. ظاهر شدن لکه در پنجره های دوجداره پنجره را مات می کند و این مشکل در زیبایی و ظرافت نمای بیرونی و همچنین در عبور نور از شیشه تاثیر منفی خواهد داشت. در این مقاله با شما بودم تا نحوه حل این مشکل را توضیح دهم.

در مقابل، بازسازی با حرارت دادن سیلیکاژل تا 150 درجه سانتی گراد آسان و امکان پذیر است، در حالی که زئولیت باید تا 350 درجه سانتی گراد گرم شود. به دلیل این خواص، سیلیکاژل در محیط هایی که به دمای پایین، فشار بخار آب متوسط ​​و ظرفیت جذب بالا نیاز دارند استفاده می شود.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه نمایندگی وین تک در کرج نیز مراجعه نمائید.

دکمه بازگشت به بالا