استان ها

صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران: صرفه جویی در مصرف آب ضروری است


مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با تأکید بر صرفه‌جویی آب از نبود برنامه از پیش تعیین شده برای قطع آب در شهرهای جنوب شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از تهران ؛ علی منصور بقایی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در محل این اداره تشکیل شد، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در اجرای هدفمند صرفه‌جویی آب اظهار کرد: صرفه‌جویی آب مقوله مهم برای حمایت از نسل‌های آینده است و در سال جاری آن را در حوزه تغییر اقلیم که منجر به تغییر بارش‌ها از برف به باران شد شاهد هستیم.

وی با اشاره به کمی بارش‌ها نسبت به مشابه سال گذشته افزود: آب پشت سد ماملو یک پنجم ظرفیت طراحی این سد است که این مورد نسبت به سال گذشته نشان دهنده ۲۰ درصد کاهش بارش نزولات آسمانی است.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران در ادامه به مسئله فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه آب اشاره و اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب از مسیر شما اصحاب رسانه که خود دارای علم و اهل مطالعه هستید ممکن خواهد بود و می‌تواند مسیر روشنگری را در استفاده صحیح از آب در میان مردم نهادینه سازد؛ کارها و تلاش بسیار برای گذران از پیک تابستان در شهرهای جنوب شرق استان تهران انجام شده و خوشبختانه برنامه قطعی آب از پیش تعیین شده نداریم.

بقایی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است روزی لوله آبی ترک بردارد یا بشکند که در مدت زمان کوتاه توسط همکاران آبفا رفع مسئله می‌شود و این شاید قطعی موقت یک‌ ساعته به همراه داشته باشد اما برنامه  از پیش تعیین شده قطعی در حوزه آب شهری نداریم.

 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا