حوادث

از رمزهای عبور قوی و یکتا برای حساب‌هایتان استفاده کنید

جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا به هموطنان در خصوص نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات هشدار داد.

به گزارش تیتر اول، سرگرد جواد مختاررضایی – جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا با تاکید بر اینکه نرم‌افزارهای سرقت اطلاعات به دنبال دسترسی به اطلاعات شهروندان هستند، بیان داشت: این نرم افزارها قادر هستند به نام کاربری‌ها و رمزهای عبور شما دسترسی پیدا کرده و اطلاعات ورود و فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی را به دست بیاورند وحتی شغل شما را نیز هدف قرار دهند.

وی از عموم مردم خواست که در راستای پیشگیری از سرقت اطلاعات، همیشه از نرم‌افزارهای معتبر و از منابع رسمی استفاده کنید و دانلود و نصب نرم‌افزارها را از فروشگاه‌های معتبر داخلی انجام دهید.

وی افزود: از رمزهای عبور قوی و یکتا برای حساب‌هایتان استفاده کنید و با مراجعه به بخش تنظیمات حساب‌هایتان، به اطلاعات حساب و امنیت دقت کنید؛ زیرا بیشتر موارد ورود به حساب از دستگاه‌ها و مکان‌های ناشناخته ممکن است، رخ دهد.

سرگرد مختاررضایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در حساب‌های خود، فورا رمز عبور خود را تغییر دهید و اطلاعات را به مسئولان امنیتی مربوطه گزارش دهید و همواره از نسخه‌های به‌روز شده مرورگرها، سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی استفاده کنید.

وی در پایان مطرح کرد: برای مراقبت از اطلاعات شغلی خود، از روش‌های امن برای انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنید و اطلاعات محرمانه را با مراقبت فراوان محافظت کنید.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا