ورزش و نشاط

پیروزی شاگردان عنایتی با 4 ضربه سر

پیروزی شاگردان عنایتی با 4 ضربه سر

شاگردان رضا عنایتی در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی المپیک پیروزی قاطعی را به دست آورد.

 

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، شاگردان رضا عنایتی در دومین دیدار خود در چهارچوب قابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مقدماتی المپیک به مصاف افغانستان رفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست یابند.

در این بازی که در استادیوم لوکوموتیو تاشکند برگزار شد تیم امید ایران با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، دانیال ایری، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، علی پوردار، مهدی هاشمی‌نژاد، امیر جعفری و اللهیار صیادمنش کار خود را آغاز کرد.

با نظر رضا عنایتی تیم امید با ۳ تغییر در این مسابقه پا به میدان گذاشت. آریا یوسفی، محمدامین حزباوی و یاسین سلمانی جای خود را در ترکیب اولیه به دانیال ایری، علی پوردارا و الهیار صیادمنش دادند.

در دقیقه نخست این بازی ایران توسط صیادمنش به گل رسید اما داور میدان با اعلام خطا، گل را مردود اعلام کرد. در ادامه محمد قربانی در دقیقه ۲۹ با ضربه سر نخستین گل ایران را به ثمر رساند و حسین گودرزی در دقیقه ۳۸ دومین گل شاگردان عنایتی را به نام خود ثبت کرد تا ایران ۴۵ دقیقه اول را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم ایران به گل رسید و این‌بار الهیار صیادمنش برای سومین بار در دقیقه ۵۹ ایران را در این دیدار پیش انداخت. نکته جالب توجه این بود که هر سه‌گل ایران با ضربه سر بازیکنان ایرانی به ثمر رسید. در ادامه محمدجواد حسین نژاد در دقیقه ۷۵ با شوتی سنگین و از پشت محوطه جریمه چهارمین گل ایران را به ثبت رساند.

تیم کشورمان که در بازی نخست نیز سه بر صفر هنگ کنگ را مغلوب کرده است، ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته جاری (۲۱ شهریورماه) در آخرین و حساسترین دیدار خود به مصاف ازبکستان میزبان می‌رود.

 انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا