ورزش و نشاط

دومین پیروزی تیم ملی امید ایران با غلبه بر لبنان

شاگردان مهدی مهدوی کیجا در ادامه رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا با برتری 2 بر صفر مقابل لبنان پیشتاز شدند.

به گزارش تیتر اول، تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه دو بر صفر لبنان را شکست داد و همچنان صدرنشین گروه B آسیا است.

در این دیدار دروازه لبنانی ها را مهدی لموچی در دقیقه 5 و میلاد کرس در دقیقه 93 باز کردند. فجرسپاسی در اولین بازی تیم ملی نیز گل اول شاگردان مهدویکی را در پیروزی 4 بر صفر مقابل نپال به ثمر رساند. سامان فلاح در دقیقه 89 یک پنالتی را از دست داد که باعث تساوی تیم ها می شد. در بازی اول ضربه پنالتی تیم ملی را جاسین سلمانی نگرفت.

شاگردان مهدی مهدوی کیجا با این پیروزی پس از دو بازی 6 امتیازی شدند و راهی مرحله بعدی مسابقات شدند.

تیم ملی در بازی اول نپال را با 4 گل شکست داد. این تیم در سومین و آخرین مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با تاجیکستان دیدار می کند که روز یکشنبه 8 آبان ماه در ورزشگاه دوشنبه برگزار می شود.

ملی پوشان در این دیدار: علیرضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کرس، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد هدبنده لو، یاسین سلمانی (کاپیتان) (حسین زواری 90)، حسین محبادم مصمد محبی (90)، امیرعلی صادقی و آریا برزه. (فرزان دانا 67).

در دومین دیدار این گروه از ساعت 17:30 با تیم های تاجیکستان و نپال به میدان می رود. تاجیکستان سه امتیاز دارد و نپال هنوز امتیازی کسب نکرده است.

این مسابقات در 11 گروه برگزار می شود و 11 تیم برتر به همراه “4 تیم برتر دوم” به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد 1401 در فینال شرکت خواهند کرد.

برنامه بازی های باقی مانده تیم امید به شرح زیر است:

یکشنبه 30 نوامبر

لبنان – نپال / ساعت 16:00 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

ایران – تاجیکستان / ساعت 19:00 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا