ورزش و نشاط

شب تلخ یونایتد با دو مصدوم تکمیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

منچستریونایتد با مصدومیت دو بازیکن اصلی خود روبه‌رو شد. لیساندرو مارتینز و رافائل واران در جریان تساوی ۲-۲ پنج‌شنبه شب مقابل سویا مصدوم شدند.

به گزارش ساکرنت، مارتینز در وقت‌های اضافی با برانکارد از زمین بیرون رفت و واران نیز در نیمه دوم مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. سویا دو گل دیرهنگام به ثمر رساند تا یونایتد در ۱۰ دقیقه آخر شکست خورد و حالا تن هاخ برای سفر به ناتینگهام فارست در روز یک‌شنبه با مشکلات زیادی مواجه است.

برای این دیدار نیز مارکوس رشفورد، لوک شاو، اسکات مک تومینای، آلخاندرو گارناچو و دانی فان دی بیک در فهرست مصدوم‌های یونایتد بودند و حالا این فهرست طولانی‌تر شده است.

مارتینز هنگام خروج از زمین بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، اگرچه تن هاخ تکذیب کرد که این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده است.

اریک تن هاخ گفت: بعید است مصدومیت او از رباط صلیبی باشد. من فکر می‌کنم او یک‌شنبه بازی نخواهد کرد. به نظر می‌رسد که این‌طور است، اما نمی‌توانم الان بگویم که تشخیص پزشکان تیم چیست و ترجیح می‌دهم منتظر بمانم. ما جایگزین‌های بسیار خوبی داریم. هری مگوایر، ویکتور لیندلوف و لوک شاو راداریم که می‌توانند جای خالی او را پر کنند. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جایگزین آن‌ها (مارتینز و واران) شوند.

یونایتد در ۲۰ دقیقه ابتدایی مقابل سویا با گل‌های مارسل سابیتزر دو گل به ثمر رساند و تیم تن هاخ کنترل بازی را در دست گرفت. اما عملکرد ضعیف نیمه دوم باعث شد سویا دو گل خورده را جبران کند. این در حالی است که برونو فرناندس و آنتونی مارسیال خیلی زود تعویض شدند.

سرمربی هلندی یونایتد درباره تعویض این بازیکنان افزود: من باید آن تعویض‌ها را انجام می‌دادم، راه دیگری وجود نداشت. مارسیال تازه از بند مصدومیت رها شده و نمی‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند. برونو نیز در خطر دریافت کارت زرد بود. هر دو گل سویا واقعا با بدشانسی ما به ثمر رسیدند. گاهی اوقات شما روز‌های بد و بدشانسی دارید. امشب شب ما نبود.

مارسل سابیتزر در دقیقه ۱۴ و ۲۱ برای منچستریونایتد گلزنی کرد تا این تیم با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. 

در ادامه این رقابت، تایرل مالاسیا در دقیقه ۸۴ با گل به خودی و مگوایر در دقیقه ۹۳ با گل به خودی مجدد بازی را به تساوی کشاندند تا این رقابت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

دکمه بازگشت به بالا