جامعه

۶ تصادف ٣١ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این شش تصادف سه نفر مجروح شدند.

مجتبی خالدی در گفت وگو با تیتر اول، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:35 بامداد امروز تصادف یک دستگاه تانکر گازوئیل به خاور بلافاصله به سامانه اورژانس اعلام شد و بلافاصله آمبولانس به دنبال آن بود. به صحنه تصادف در اتوبان بروجرد – خرم آباد در استان لرستان اعزام شد.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از 3 دقیقه در محل حاضر شدند و بلافاصله امدادرسانی به مصدوم حادثه را آغاز کردند.

خالدی گفت: در این حادثه یک نفر مجروح شد که برای تکمیل مراحل درمانی به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: ساعت 11:45 سامانه 115 از تصادف دیگری خبر داد که حکایت از واژگونی پژو 405 داشت.

وی با بیان اینکه این حادثه در مسیر برگان، بروو در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد گفت: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

هالدی ادامه داد: بر اساس گزارش تکنسین های اورژانس، در این حادثه 5 نفر مصدوم و هر پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی دیگری گفت: امروز ساعت 12 و 54 دقیقه تصادف یک دستگاه خودروی پراید در سمنان، بلوار مهراب به اورژانس اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از گزارش این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض حدود 4 دقیقه در محل حاضر شد.

هالدی گفت: در این حادثه 5 نفر مجروح شدند که همگی تحت درمان اولیه قرار گرفتند و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی همچنین از تصادف مینی‌بوس با پیکان خبر داد و گفت: تصادف بین پیکان و مینی‌بوس در استان کردستان ساعت 9:30 صبح امروز به اورژانس اعلام شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند. در محور دیواندره – سقز اعزام شدند.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه در محل حاضر شد.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در این حادثه 6 نفر مجروح شده اند که به یک نفر در محل امداد رسانی شده و 7 نفر برای تکمیل اقدامات درمانی به مرکز درمانی منتقل شده اند.

خالدی با اشاره به تصادف دیگری که ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در استان زنجان رخ داد، گفت: تصادف دو دستگاه خودروی پراید و پژو 415 در شهرک خدابنده روستای توپقره امروز به سامانه پانزدهم اورژانس اعلام شد.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و اولین آمبولانس در عرض 2 دقیقه در محل حاضر شد.

هالدی گفت: در این حادثه 7 نفر مجروح شدند که همگی به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس همچنین از تصادف دو دستگاه پراید و پژو پارس در محور کلاله ها در استان گلستان خبر داد و گفت: تصادف بین دو خودرو در خط جدید در خط عرب بوران رخ داده است. ساعت 2:35 امروز یک آمبولانس در چهارراه 15 گزارش شد. پس از مدت کوتاهی یک آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: اولین آمبولانس در عرض 5 دقیقه در محل حاضر شد و مشاهده شد دو خودروی پراید و پژو پارس با یکدیگر برخورد کردند و در این حادثه 5 نفر مجروح شدند.

هالدی ادامه داد: با توجه به وضعیت سه مصدوم این حادثه نیاز به تکمیل مراحل درمانی در مراکز درمانی که پس از هماهنگی های اولیه منتقل شده بودند، شد. همچنین به دو مجروح در محل حادثه کمک رسانی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا