استان ها

لیگ قهرمانان اروپا|کامبک رویایی منچسترسیتی، برتری رئال مادرید و توقف چلسی

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تماما به برتری رقبا و محرومیت چلسی اختصاص داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شامگاه چهارشنبه دومین شب از هفته دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد.

بر اساس این گزارش، رئال مادرید قهرمان این رقابت ها در گروه F با نتیجه دو بر صفر لایپزیگ را در سانتیاگو برنابئو شکست داد. گل اول این بازی را فدریکو والورده در دقیقه 80 و گل دوم را مارکو آسنسیو در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند. با این نتیجه “رئال” مادرید دومین برد متوالی را کسب کرد و با شش امتیاز به صدر گروه F صعود کرد. «شاختار» دونتسک با چهار، «سلتیک» با یک و لایپزیگ بدون امتیاز مقام های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

در گروه G منچستر «سیتی» در خانه دورتموند را 2 بر 1 شکست داد و تا 10 دقیقه مانده به پایان بازی از حریف عقب افتاد. دورتموند با گل دقیقه 56 جود بلینگهام از تیم میزبان پیش افتاد، اما جان استون در دقیقه 80 دوباره سیتی را درگیر کرد و ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد دروازه تیم سابقش را باز کرد تا سیتی دومین برد را به دست آورد. در یک ردیف. در دیگر بازی این گروه سویا و کپنهاگ به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتایج منچسترسیتی با شش امتیاز صدرنشین شد، دورتموند با سه امتیاز دوم شد و تیم های کپنهاگ و سویا با یک امتیاز و تفاضل گل سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه H، پاری سن ژرمن میزبان خود، مکابی حیفا از رژیم اشغالگر قدس را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و دومین پیروزی خود را به دست آورد. مکابی با گل شری در دقیقه 24 پیش افتاد اما لیونل مسی در دقیقه 37، کیلیان امباپه در دقیقه 69 و نیمار در دقیقه 88 برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا جریان را به سود میهمان فرانسوی برگردانند.

در همین بازی گروهی، یوونتوس در ادامه روند ناامیدکننده خود در تمامی رقابت ها، در خانه با نتیجه 2-1 مقابل بنفیکا شکست خورد و دومین شکست متوالی خود را متحمل شد. “یووه” در دقیقه 4 با گل آرکادیوش میلیک پیش افتاد اما در دقیقه 43 ژائو ماریو از روی نقطه پنالتی برای “بنفیکا” به تساوی رسید و در دقیقه 55 داوید نرس ​​گل دوم را برای نماینده پرتغال به ثمر رساند. با این نتایج، پاری سن ژرمن شش امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در رده اول و نماینده پرتغال در رتبه دوم جدول گروه H قرار گرفت. یوونتوس و مکابی بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

در گروه E، چلسی در اولین بازی خود زیر نظر گراهام پاتر در خانه مقابل سالزبورگ به تساوی 1-1 رضایت داد. رحیم استرلینگ در دقیقه 48 گل اول “چلسی” را به ثمر رساند اما نوح اوکافور در دقیقه 75 گل تساوی نماینده اتریش را به ثمر رساند. در جدول این گروه صدرنشین میلان با چهار امتیاز، دیناموزاگرب با سه امتیاز دوم، سالزبورگ با دو امتیاز و میلان با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

امشب نیز در بازی معوقه گروه A که قرار بود عصر سه شنبه برگزار شود، فوتبالیست های ناپولی با نتیجه 3 بر صفر میزبان رنجرز اسکاتلند را شکست دادند و دومین برد متوالی خود را در این رقابت ها کسب کردند. ناپولی در این بازی سه گل توسط متئو پولیتانو در دقیقه 68 (پنالتی)، جاکومو راسپادوری در دقیقه 85 و تانگوی اندومبله در دقیقه 1+90 به ثمر رساند. این در حالی بود که رنجرز از دقیقه 55 با اخراج جیمز سندز به 10 نفر کاهش یافت. ناپولی با این نتیجه شش امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. هر دو “لیورپول” و “آژاکس” با سه امتیاز و تفاضل گل دوم و سوم هستند و “رنجرز” بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا