جامعه

جزئیات مشاهده دود در قطار مترو/ نیاز ۱۴۰۰ میلیاردی برای اورهال قطارها

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو مشکل فنی قطار خط یک را تشریح کرد.

مهدی شایسته اصل در گفت وگو با تیتر اول، درباره مشکلات فنی در قسمت خط یک مترو تهران، گفت: امروز از ساعت 16:25 مسافران صدایی از داخل قطار می شنوند و دود را نیز مشاهده می کنند که بلافاصله راننده قطار را مطلع می کند. قطار بین ایستگاه شریعتی و میرداماد و بلافاصله سعی می کند مشکل را بررسی کند و سیستم برق را قطع می کند. از آنجایی که ایمنی مسافران برای ما بسیار مهم است و تحویل آن خط قرمز ماست، بلافاصله قطار دوم قطار پیچیده فنی را از مسیر خارج می کند. تونل به سکو می رسد و مسافران تخلیه می شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل این مشکل فنی، تردد در بخشی از خط بین شهید حقانی – تجریش تنها در مسیر شمالی این خط متوقف می شود، افزود: خوشبختانه مشکلی برای مسافران پیش نیامد اما متاسفانه مسافران ما زمان را از دست دادند. “

وی درباره دلایل این نقص فنی گفت: بیش از 40 خط قطار اول و دوم دیسی نیازمند تعمیر اساسی هستند که به دلیل کمبود قطار از آنها استفاده می کنیم و برای تعمیرات اساسی آنها 1400 میلیارد تومان وام نیاز است.

وی افزود: متأسفانه در آن زمان به این قطارها سرویس دهی نشد و هم اکنون تعمیرات اساسی آنها به این دوره موکول شده و امیدواریم بتوانیم با اعتبار این قطارها را تعمیر کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا