ورزش و نشاط

چسبیده به میزها از فوتبال کنار بروند/ هیات‌ها را تحت فشار گذاشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیده احسن قاضی زاده هاشمی درباره اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گفت: هیئت مدیره فدراسیون فوتبال جلسه خود را تشکیل داده است. مهمترین مسئله بحث در مورد اساسنامه است ، یعنی “سازمان غیر دولتی عمومی”. برخی فدراسیون فوتبال را یک نهاد مستقل توصیف کرده اند ، که نیست. کمیته المپیک ، صلیب سرخ ، هلال احمر و غیره نهادهای عمومی وجود دارند که خدمات عمومی را ارائه می دهند ، تابع مقررات ملی هستند و به کل کشور خدمت می کنند.

وی با تأکید بر اهمیت استقلال دادگستری فدرال ، اعضای این کمیته توسط مجمع انتخاب می شوند ، افزود: من از هیئت فعلی فدرال انتقاد دارم. برخی از هیئت های استانی اظهارنظرهایی را ارائه داده اند که باعث ایجاد مشکلات شده است. چندین مدیر منابع انسانی با من تماس گرفتند و از من شکایت کردند. بگذارید همه چیز به صورت دموکراتیک پیش برود. فدراسیون نمی تواند بگوید که تحت نظارت است و یا به زیردستان خود فشار می آورد. این اتفاق می افتد

وی تأکید کرد: یکی از نکاتی که برای ما بسیار مهم است و در قانون اساسی برنامه تیپ فیفا گنجانده شده است باید انتخاب شود. این موضوع در قانون اساسی جدید فدراسیون ذکر نشده است. افراد نباید یک پرونده دادگاه آزاد داشته باشند. این پرونده می تواند از طرف فدراسیون ورزشی و فوتبال باشد یا یک پرونده دادگاه و موارد دیگر. این فرم باید در اساسنامه واقعی فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جمهور ، هیئت مدیره ، دبیرکل و خزانه دار مشخص شود.

هاشمی اظهار داشت: نکته دیگر این است که برای جلوگیری از شکل گیری انحصار باید تعداد اعضای مجمع افزایش یابد. در فوتبال ساحلی ، فوتبال و فوتسال بانوان رشد و گسترش پیدا کرده ایم. امیدواریم تصویب اولیه ارسال شده به فیفا ، موضوع سلامت و پاکیزگی را برطرف کند و سپس برای تصویب مجلس و دولت به دولت و هیات اجرایی مراجعه کند. من قبلاً در مورد این نکات با آژانس های نظارتی صحبت کرده ام و می خواهم از علی نژاد ، معاون وزیر ورزش ، که جایگاه ویژه ای برای بحث در مورد فوتبال دارد ، تشکر کنم و از تلاش های او به عنوان یک مدیر صرفاً ورزشی.

این نماینده مجلس که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد ، پس از آن با تعجب درباره عدم حضور مدیران ورزشی تمیز ادامه داد: “ما یک شیشه ذره بین گرفته ایم تا این مدیران را پیدا کنیم!”

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: امیدوارم دوستانم مشکلی ایجاد نکنند و حرکات عجیب و خارج از قاب را انجام ندهند. برای آنها ، این مسئله بقای قدرت است. به این سفره ها می گویند. برای بهره مندی از فوتبال ایران ، این افراد باید بر منافع شخصی خود غلبه کنند.

دکمه بازگشت به بالا