ورزش و نشاط

تشکیل فدراسیون فوتسال پیشکش؛ سازمان لیگ فوتسال را حفظ می‌کردید! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا جنتی مدیر باشگاه گیتی پسند و عضو هیئت مدیره لیگ فوتسال با گلایه از شرایط حاکم بر فوتسال و عدم حمایت در این زمینه گفت: باشگاه های خصوصی فوتسال هزینه تلویزیون را می دهند حقوق. این برای فوتسال ایران که یکی از لیگ های حرفه ای در جهان است خوب نیست.

وی افزود: وقتی صحبت از سخت افزار و فوتسال می شود ، باید بگویم که ما فقط چهار سالن استاندارد در سراسر کشور داریم و ایده ای برای حل این مشکل نداریم ، اما از نظر استعداد در فوتسال بالاتر از فوتبال چمن هستیم. “

جنتی در مورد اینکه آیا ایجاد فدراسیون فوتسال می تواند در این زمینه کمک کند؟ وی گفت: اگر فدراسیون داشته باشیم کمک زیادی خواهد کرد. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در تمرینات تیم ملی شرکت نمی کنند. این یک درد فوتسال است. فوتبال محبوب است و مردان در این زمینه خود را نشان می دهند. جوایز و جوایز فوتبال نیز بسیار متفاوت از فوتسال است.

اظهارات یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ فوتسال در رابطه با سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال که اخیراً منسوخ شده است ، مطرح می شود. چندین سال است که لیگ فوتسال مسئولیت سازماندهی و میزبانی مسابقات فوتسال را برای همه سنین ، مستقل از فدراسیون فوتبال بر عهده دارد. در دوره ریاست سید رضا افتخاری در کمیته فوتسال ، با کمک باشگاه ها ، این سازمان حتی دارای ساختمانی بود که مستقر در فوتبال قرار داشت.

با این حال ، به دنبال تصمیم فدراسیون فوتبال ، سرانجام سازمان لیگ فوتسال به پایان رسید و برنامه ریزی فوتسال زیر نظر کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال انجام می شود.

تشکیل فدراسیون فوتسال ؛  شما سازمان لیگ فوتسال را حفظ کردید!
برای برگزاری جلسه هیئت مدیره سازمان لیگ فوتسال در ساختمان سازمان لیگ فوتبال

جلسه اخیر هیئت مدیره سازمان لیگ فوتسال در ساختمان سازمان لیگ فوتبال و دفتر حیدر بهارواندا در مورد موضوعی که اخیراً در گزارش خبرگزاری آنلاین به آن اشاره شد ، صحبت می کند. جزئیات مصوبات این جلسه حتی در وب سایت سازمان لیگ فوتبال نیز منتشر شده است.

علیرضا جنتی که در این جلسه نیز حضور داشت خواستار ایجاد فدراسیون فوتسال شد اما به عنوان عضوی از لیگ فوتسال حتی نتوانست از موجودیت این سازمان دفاع کند. در سال های گذشته فشار فدراسیون فوتبال برای انحلال لیگ شکل دیگری به خود گرفت اما اعضای سابق هیئت مدیره با آن مخالفت کردند.

موضوع دیگری که در ماه های اخیر خبرساز شد فروش ساختمان سازمان لیگ و کمیته فوتسال بود. این بحث هنوز در فدراسیون ادامه دارد و سازمان لیگ نتوانسته در مقابل تصمیم فدراسیون فوتبال مقاومت کند.

رویای ایجاد فدراسیون فوتسال مدت هاست که وجود دارد و اعضای هیئت مدیره لیگ فوتسال برای حفظ سرمایه در گردش خود بهتر از دنبال کردن رویای خود هستند.

دکمه بازگشت به بالا