اقتصادیبهترین های کسب و کارعمومی

توضیحاتی درباره پروسسور و کاربرد آن

اجزای تشکیل دهندهی پروسسورها

اجزای تشکیل دهنده‌ی پروسسورها عبارتند از:

  1. تنظیمات

شاید لذت بخش‌ترین قسمت پروسسور مربوط به همین مورد باشد، بعد از اینکه صدا‌ها منتقل شدند قدرت فرکانس‌های صدا را شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار موجود در هسته‌ی اصلی پروسسور تنظیم کنید.
قابلیت‌های بیشتری نیز شما می‌توانید از این قسمت کسب کنید و البته مهم‌ترین نکته شما می‌توانید با سلیقه‌ی خود صدا ها را تنظیم کنید. یعنی می‌توانید صدای بم را کم کنید یا این صدا را در یکی از بلندگوها کم یا زیاد کنید شما حتی می‌توانید برای ساب خود دو خروجی جدا داشته باشید که این مورد به کیفیت صدا بار‌ها و بارها اضافه می‌کند.


امکاناتی که روز به روز در حال ارتقا و افزایش است شما میتوانید از این قابلیت‌ها با نصب یک نرم‌افزار در لپ تاپ خود بهره ببرید.
شما هر بار برای تغییر اطلاعاتی که به نرم‌افزار داده‌اید باید لپ تاپ خود را مجدد به دستگاه متصل کنید اما فراموش نشود که این نرم‌افزار‌ها چندین حافظه دارند و شما می‌توانید هر تغییراتی که در فرکانس‌ها ایجاد می‌کنید را ذخیره داشته باشید.

  1. ورودی

پروسسور‌ها ورودی‌های متفاوتی برای دریافت سیگنال‌های صوتی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تقریبا تمام پروسسور‌ها ورودی‌های RCAدارند. در پروسسور‌هایی ه قیمت پایین‌تری دارند یک جفت از این ورودی‌ها وجود دارد در پروسسور‌های گران قیمت و البته پیشرفته‌تر ۳جفت ورودی وجود دارد. اگر شما یک نصب اصولی داشته باشید با استفاده از ورودی RCA می‌توانید یک صدای بدون نویز داشته باشید.

یکی از مشهورترین نوع ورودی دیجیتال اپتیکال است. این درگاه را شما در پروسسور‌های پیشرفته و با کیفیت می‌بینید. اگر شما از این درگاه استفاده کنید به قولی کیفیت را تضمین کرده‌اید. بعضی از پروسسور‌ها هم دارای دو درگاه اپتیکال هستند. اطلاعات دیجیتال به صورت مستقیم از منبع ذخیره وارد و توسط کابل اپتیکال به درون پروسسور وارد می‌شود.

این درگاه امروزه خیلی مشهور نیست اما در آینده کاربرد فراوانی خواهد داشت. ورودی توسط درگاه USB را پردازش می‌کند.

این ورودی خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در پروسسور‌های جدید کلا حذف شده است برای استفاده از پلیر‌هایی مثل گوشی موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درگاهی که از شهرت کمی برخوردار است مانند بلوتوث و وای فای، از معایب آنها می‌توان این را گفت که آنها را نمی‌توان خیلی از دستگاه مورد نظر دور کرد چرا که ارتباط قطع خواهد شد.

  1. خروجی

اغلب پروسسورها 2 نوع خروجی دارند.

تقریبا تمام پروسسور‌ها خروجی RCA دارند. این خروجی‌ها همیشه از سه جفت بیشتر هستند که نوع تکمیل شده‌ی آن 13 عدد خروجی دارد. از پروسسور‌هایی می‌توان خروجی بلندگو گرفت که در آنها آمپلی فایر وجود دارد.

نحوهی به کارگیری پرسسور

به طور کلی پروسسورها به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از داخلی و خارجی. در ادامه درباره‌ی هر کدام توضیح می‌دهیم.

  1. پروسسورهای داخی

همانطور که از نامش پیداست درون وسیله قرار می‌گیرد. در اکثر پخش‌ها از پروسسور‌های داخلی استفاده می‌شود ولی این پروسسور ها اغلب بسیار ساده هستند در حد تغییرات کم روی صوت کاربرد دارد. در هدیونیت‌ها هم ما پروسسور داخلی داریم و در هدیونیت‌های با کیفیت از پرسسور‌های قوی استفاده می‌شود پس همه‌ی پروسسور‌های داخلی هم ساده نیستند.

اطلاعات صوتی موجود در CD, USB به امواج آنالوگ صوتی تبدیل می‌شوند این امواج وارد پروسسور داخلی می‌شوند و روی آن کار‌هایی انجام می‌شود.

  1. پروسسورهای خارجی

پروسسور‌های خارجی که امروزه ما می‌بینیم در اصل نوع کامل شده‌ای از کراس اوور‌های قدیمی است. در واقع کراس اوور هارا ارتقا دادند و با اضافه کردن اکولایزر و امکانات دیگری کراس اوور‌ها را به پروسسور تبدیل کردند.

اگر شما پروسسور‌های قدیمی را با جدید مقایسه کنید در می‌یابید که پروسسور‌های جدید بسیار پیشرفته‌تر از پرسسور‌های قدیمی است و شاید بتوان گفت بیشترین محصولی که در حیطه‌ی سیستم صوتی با تغییر و پیشرفت مواجه بوده است پروسسور بوده است. طرز کار پرسسور‌های خارجی نیز مانند پروسسور‌های داخلی است اما با امکانات و خدمات بیشتر. از مراکز فروش می‌توانید انواع پروسسورها را تهیه کنید.

آنچه که واضح است در آینده شاهد پروسسور‌هایی خواهیم بود که بسیار پیشرفته هستند دارای قابلیت‌های فراوانی نیز هستند. و امیدواریم که در آینده با افزایش تعداد این محصولات قیمت‌های مناسبی را برای آن‌ها نیز مشاهده کنیم.

شما می‌توانید نظرات و سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید در اولین فرصت پاسخگو خواهیم بود. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌ی با ما تماس بگیرید.

 قسمت پایانی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تلویزیون شهری در این بخش سعی شده که تمامی موارد به زبان ساده و شیوا بیان شود که تمامی کاربران و دوستان به راحتی درک کاملی از مطلب داشته باشند

  • قسمت دوم موارد مهم در تعیین قیمت تلویزیون های شهری را می توانید در اینجا مشاهده بفرمایید.
  •  این مقاله قصد داریم که در مورد مواردی که بر روی قیمت تلویزیون های شهری تاثیر گزار می باشند بحث کنیم شما می توانید از این پست در سه قسمت دیدن فرمایید و جواب خیلی از سوالات خود را پیدا کنید
  • تلویزیون های شهری جدیدا در نمای ساختمان ها قابل استفاده است و هم به عنوان تابلو تبلیغاتی ، تجهیزات نور پردازی و نمایی جزاب برای ساختمان های تجاری ، فوت کورت ها و سینماها استفاده کرد
  • تلویزیون شهری منحنی قسمت سوم. جدیدترین نسل تلویزیون های شهری، تلویزیون شهری منحنی نام دارد. در سالهای اخیر سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این مدل تلویزیون شهری تلویزیون منحنی خمیده یا مقعر و محدب نام دارد که توسط شرکت های معتبر از آن رو نمایی شده است.
  • تلویزیون های شهری از قطعات اصلی و مهمی تشکیل شده است که در اینجا آنهارا برای شما شرح می دهیم.
  • قصد داریم در اینجا عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر نمایشی در تلویزیون شهری را برای شما معرفی نماییم.
  • موارد مهم در انتخاب تلویزیون شهری برای خرید یا انتخاب تلویزیون شهری حتما باید اطلاعاتی در مورد ویژگی های آن داشته باشید تا انتخاب تان درست باشد و اگر اطلاعاتی در مورد آن ندارید به این گزینه ها توجه داشته باشید.گزینه های مهمی که در هنگام خرید یا اجاره تلویزون شهری با آن برخورد خواهید کرد و باید به آن توجه داشته باشی عبارت اند از : اندازه , شدت نور , فضای باز یا بسته , زاویه دید , نسبت طول به عرض , تعداد پیکسل ها در هر اینچ , انلاین یا افلاین بدن تلویزیون مورد نظر شما می باشد که ما به توضیح این عنوان ها می پردازیم.
  • جدیدترین نسل تلویزیون های شهری، تلویزیون شهری منحنی نام دارد. در سال ۲۰۱۳ سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این مدل تلویزیون شهری تلویزیون منحنی خمیده یا مقعر و محدب نام دارد که توسط شرکت های معتبر از آن رو نمایی شده است. ایده اصلی ساخت تلویزیون های منحنی به زمان های خیلی وقت پیش باز می گردد. تلویزیون شهری منحنی به دلیل جذابیت ها، در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و اخیرا مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است.
  • هر صحفه نمایش و تلویزیون شهری از تعدادی ماژول و هر یک از این ماژول ها از تعدادی پیکسل تشکیل شده است که با توجه به این پیکسل ها وضوح تصویر تغییر میکند به فاصله بین دو مرکز ال ای دی یا اس ام دی ها دات پیچ گفته می شود و هرچه این فاصله کمتر باشد وضوح تصویر و رزولوشن تصویر بهتر میباشد
  • چگونه یک تلویزیون شهری خوب بخریم؟ فرض مي كنيم كه قصد خريد يك نمايشگر LED شهري داريم ، چگونه بايد بهترين انتخاب را از نظر كيفيت انجام دهيم ؟ آيا دانستن دات پيچ، رزولوشن،حداقل فاصله ديد ، زاويه ديد ، توان مصرفي و … كافي است؟ آيا خريد با قيمت پايين تر باعث مي شود كه فكر كنيد برنده ايد؟ آيا گارانتي يكساله يا دوساله موجب آرامش خاطرتان مي شود؟ بايد بدانيد كه تمام موارد فوق مهم است در صورتي كه مقايسه خوبي انجام شود. منظور چيست ؟
  • سازوکار کسب و کارها شفاف و روشن است، در بخش هایی که بیشترین تراکم جمعیت وجود دارد فروش ساده تر است؛ از این رو، آگهی های بازرگانی شما روی بیشترین مخاطبان تاثیر می گذارد.  زمانی تلویزیون بهترین رسانه برای جلب توجه خریداران بالقوه بود. کانالهای تلویزیونی زیاد شدند، کانالهای تبلیغاتی رایگان تاسیس شدند و رفته رفته تاثیر تبلیغات تلویزیونی روی مردم کم شد. از این رو توجه شرکتهای تبلیغاتی به فضاهای شهری و افرادی که در خیابانها بودند جلب شد، که این امر باعث ظهور تلویزیون های شهری بزرگ ( که در ابتدا به طرز وحشتناکی گران بودند) شد ، این نمایشگرها در جلب توجه رانندگان بی حوصله و خسته و عابرین پیاده ای که منتظر وسیله ی نقلیه عمومی بودند بسیار سودمند از کار درآمد که این امر موجب شد تلویزیون های شهری در میدانهای پرجمعیت، چهار راههای شلوغ و سپس در بزرگراههای اصلی نصب شوند.
  • تلویزیون های شهری را از لحاظ سیتم پخش می توان به دو دسته استاتیک و اسکن تقسیم نمود.
  • در ادامه پست های گذشته به تشریح روند کار تلویزیون شهری می پردازیم. در این سری از مقالات سعی بر آن خواهد شد به شما کمک کنیم تا انتخاب هوشمندانه ایی داشته باشید تا با کمترین قیمت بهترین تلویزیون شهری را با توجه به نیاز خود داشته باشید. تلویزیون های تبلیغاتی یا همان شهری را در محفظه هایی را قرار می دهند که به آن پاتفورم یا کابینت هم گفته می شود که شامل انواع مختلفی می شود

منبع : www.led-card.com

دکمه بازگشت به بالا