ورزش و نشاط

پیش‌بینی کارشناس فوتبال خاورمیانه از سرنوشت تیم ملی فوتبال ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهرا ، مرحله پاسخ تیم فوتبال در ایران در مرحله مقدماتی گروه C جام جهانی 2022 قطر از 4 ژوئن در بحرین برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال ایران که تنها 6 امتیاز با مارک ویلموت فاصله داشت ، از هر چهار مسابقه زیر نظر دراگان اسکوکیچ به امتیازاتی احتیاج دارد تا به بالای جدول برگردد.

والتر العبری ، خبرنگار روزنامه توفا عمان و آنالیزور فوتبال ، در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره وضعیت دولت ایران گفت: همه آسیایی ها از نتایج ایران تعجب کردند.

این کارشناس فوتبال خاورمیانه افزود: اعتبار فوتبال آسیا را چندین تیم ملی تشکیل می دهند. تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم هایی است که می تواند فوتبال قاره را ارتقا دهد. فکر می کنم تغییراتی که در کادر فنی تیم ایران رخ داده به نفع آنهاست.

یک کارشناس فوتبال خاورمیانه سرنوشت تیم فوتبال ایران را پیش بینی می کند

العبری افزود: بازیکنان ایرانی آرزوی هر کشور هستند. آیا می توان از نیروهای علیرضا بیرانواندا در دروازه ، علیرضا جهانبخش بین هافبک ها و مهدی طارمی ، مهدی قائدی و سردار آزمون در خط حمله چشم پوشی کرد؟

گزارشگر فوتبال عمانی درباره احتمال ورود تیم ملی فوتبال ایران به گروه خود توضیح داد: تیم ملی ایران در چهار بازی آینده 12 امتیاز دارد. شک نکنید که این تیم به دور بعد صعود می کند.

العبری به بازیکنان تیم ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: بازیکنان ستاره زیادی در تیم ملی ایران حضور دارند. وقتی علیرضا جهانبخش را در برایتون دارید ، به این معنی است که از آمادگی بالای او نیز آگاهی دارید. این امر در مورد جهانبخش ، قدوس ، طارمی و قائدی و سردار آزمون نیز صدق می کند. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، همه این ستاره ها کافی هستند. فکر می کنم بازیکنان طلا در تیم ملی ایران قائدی و جهانبخش باشند.

وی در پایان با یادآوری شرایط تیم ملی فوتبال عمان به سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط در باشگاه فوتبال عمانی چندان مساعد نبود. برانکو مربی خوبی است و اکنون میزبان اردوی تیم ملی عمان در دبی امارات است. امیدواریم که صعود کنیم اما شرایط بدنی بازیکنان برای ما واقعاً مهم است.

دکمه بازگشت به بالا