ورزش و نشاط

 سورپرایز جواد نکونام برای پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازیکنانی که جواد نکونام پس از انتصاب به سمت مربیگری استقلال روی حضورش تاکید فراوانی داشت و زمینه برای آبی‌پوش شدن او در نهایت فراهم آمد، آرمین سهرابیان بود.

مدافعی که با تیم ملی در تورنمنت کافا هم شرکت کرده بود اما یک مصدومیت بد موجب شد تا کارش را با استقلال از روی سکوها و سالن فیزیوتراپی استارت بزند. آرمین در هفته‌های گذشته برای استقلال به میدان نرفت و همانطور که قبلاً نوشته بودیم کاملاً طبیعی بود که اردوی تیم ملی را هم از دست بدهد ولی حالا در مورد او اخبار خوبی به گوش سرمربی استقلال می‌رسد. این طور که خبردار شدیم شرایط سهرابیان به مراتب بهتر از قبل شده و او به زودی تمریناتش را استارت خواهد زد. در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آرمین می‌تواند استقلال را در جدال فوق العاده حساس مقابل پرسپولیس که باید در هفته پنجم لیگ برتر برگزار شود همراهی کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، سهرابیان عملاً سورپرایز جواد نکونام برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس تلقی می‌شود.

نکته اینجاست که هنوز مشخص نیست دربی دقیقاً چه روزی برگزار می‌شود ولی هر چقدر دیرتر انجام شود مدافع استقلال در شرایط بهتری پا به میدان می‌گذارد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا