عمومی

هشدار به جواد نکونام – تیتر اول

جواد نکون تمام شرایط لازم را برای جایگزینی فرهاد دارد. همه شرایط به جز وضعیت اجتماعی لازم ، که حداقل در این زمان ، به نظر نمی رسد در دسترس باشد. اگر صادقانه صحبت کنیم ، حضور نکوناما روی نیمکت استقلال در شرایط فعلی ممکن است تجربه تلخ حمید استایل را که روی نیمکت پرسپولیس سوخت.

به گزارش تیتر اول ، این روزنامه دنیای اقتصادی او نوشت: “شاید یکی از بزرگترین مشکلات فرهاد مجید در استقلال زمانی رخ داد که جاواک نکونام از فولاد خوزستان جدا شد. وقتی فولاد را ترک کرد و برای فصل جدید با هیچ تیم دیگری به توافق نرسید.

شاید اگر نکون یک تیم ، سران باشگاه و حتی برخی از پیشکسوتان منتقد داشت ، چنین موضع گیری روشنی در برابر مجیدی نداشتند و قبل از خالی شدن کمر خود ، به فکر نبود جایگزین مناسب بودند. با این حال ، حالا نکونام این مشکل را حل کرده و حریفان مجیدی را آزاد گذاشته است. جواد باتجربه ترین بازیکن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است ، او در لالیگای اسپانیا بازی کرده و با حضور در مرحله پایانی فوتبال استقلال ، “چهره آبی” کسب کرده است. علاوه بر این ، عملکرد او به عنوان مربی چشمگیر بوده است. از تبلیغات نساجی گرفته تا لیگ برتر تا کسب سهمیه آسیایی با فولاد و یک جام با همان تیم. از قضا استقلال مجیدی فینال قهرمانی فولاد را در دیدار پایانی کسب کرد. بنابراین ، او همه شرایط لازم را برای جایگزینی فرهاد دارد. همه شرایط به جز وضعیت اجتماعی لازم ، که حداقل در این زمان ، به نظر نمی رسد در دسترس باشد. اگر صادقانه صحبت کنیم ، حضور نکوناما روی نیمکت استقلال در شرایط فعلی ممکن است تجربه تلخ حمید استایل را که روی نیمکت پرسپولیس سوخت. بارها و بارها ثابت شده که پرسپولیس و سرمربی استقلال عجله ای ندارند و در صورت عجله ، شخص مربوطه هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

سوال از محبوبیت فرهادا

حمید استیلی یکی از بهترین ، سخت ترین و شناخته شده ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس بود اما حضور او روی نیمکت تیم به عنوان جانشین علی دایی به شهرت استیلیش آسیب جدی زد. شما باید داستان را به خاطر بسپارید! در ابتدای لیگ یازدهم ، پس از تشدید اختلافات بین حبیب کاشان و علی دایی ، شریعت با وجود علاقه به ادامه همکاری ، خارج از پرسپولیس ماند. هواداران از این امر خشمگین شدند و آن را “ظلم” نامیدند. در این فضا حمید استایل سرمربی پرسپولیس شد و اولین بازیکنی بود که در دقیقه 40 مقابل مالوانا در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. یعنی حتی نیم ساعت به او وقت ندادند. چگونه می توانست در چنین شرایطی موفق شود؟ این سبک بدترین نتایج ممکن را بدست آورد و قبل از پایان فصل جایگزین مصطفی دنیزلی شد. این دوره یکی از تاریک ترین دوران کار حمید بود. اکنون ممکن است شرایط مشابهی در استقلال وجود داشته باشد. در اعتبار نکونام شکی نیست ، اما به درستی یا نادرستی ، فرهاد مجیدی در بین طرفداران بسیار محبوب است. کسانی که در فضای مجازی و در قالب جمعیت صدها نفر از وی حمایت می کنند در مقابل وزارت ورزش ایستاده اند تا از این مربی حمایت کنند. این کلیسا را ​​نمی توان نادیده گرفت. اگر نکونام در چنین فضایی سرمربی استقلال شود و دو بازی نتیجه ندهد ، بسیاری از مجیدها اخراج را ناعادلانه خوانده و انتقام نکونام را خواهند گرفت. قطعاً کار در این شرایط بسیار دشوار خواهد بود.

دیر نخواهد شد

شاید با خواندن این مطلب ، تکلیف کادر فنی استقلال مشخص باشد ، اما در غیر این صورت ، اگر جواد نکون همچنان گزینه اصلی جایگزینی فرهاد مجیدی باشد ، خوب است عمیق فکر کنیم. مطمئنا تمرین استقلال یکی از رویاهای بزرگ اوست اما جواد زمان کافی برای این کار دارد. این دوره با این فضای روانی بهترین فرصت برای تحقق این رویای قدیمی نیست. “صبر بیشتری لازم است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا