ورزش و نشاط

اتلتیکو نصف راه صعود را رفت؛ دورتموند ناکام در متروپولیتانو

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب، تیم‌های اتلتیکومادرید و بورسیا دورتموند در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند.

در این دیدار اتلتیکو در خانه شروع طوفانی داشت و در دقیقه ۴ رودریگو دی پائول دروازه زنبور‌ها را باز کرد تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه یک بر صفر در خانه جلو بیفتند. ساموئل لینو در دقیقه ۳۲ هم برای اتلتیکو گلزنی کرد تا نتیجه بازی ۲ بر صفر به سود مادریدی‌ها شود. نیمه اول با برتری ۲ بر صفر اتلتیکومادرید به پایان رسید و دورتموندی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

فشار دورتموند برای جبران در دقیقه ۸۱ به نتیجه رسید و سباستین هالر توانست یکی از گل‌های خورده زنبور‌ها را جبران کند و نتیجه ۲ بر یک شود. یولیان برانت در ثانیه‌های پایانی مسابقه می‌توانست دورتموند را به گل دوم و مساوی برساند، اما ضربه او با برخورد به تیر راهی به دروازه اوبلاک پیدا نکرد تا کامبک شاگردان ادین تزریچ نیمه‌تمام باقی بماند.

در نهایت اتلتیکومادرید توانست در بازی رفت یک‌چهارم، ۲ بر یک دورتموند را شکست دهد و نیمی از مسیر صعود به نیمه‌نهایی را طی کند.

دورتموند روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین در بازی برگشت میزبان اتلتیکومادرید است و این شانس را دارد تا برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال نتیجه بازی رفت را جبران کند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا