ورزش و نشاط

صعود برزیلی‌ها به صدر جدول با شکست نساجی/ حسرت ادامه‌دار ذوب‌آهن/ جدال صنعتی‌ها برنده نداشت+ جدول لیگ برتر

به گفته Born؛ بازی های لیگ برتر باشگاه های ملی امروز از ساعت 3 بعدازظهر با چهار مسابقه از هفته های نهم و یازدهم برگزار شد.

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فولادهرستان در هفته نهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. اختلاف بین دانشجویان محرم نویدکیا و جواد نکونام با تقسیم سود به پایان رسید. Ivara Patosi احتمالاً باید تیمش رو در دقیقهی 9 گل دیگه جلو می انداخت ، اما یک دروازه بان عالی توسط محمدرضا حسینی مهمان رو در بازی نگه داشت.

دو تیم آلومینیوم هرمزگان و ذوب آهن اصفهان از هفته نهم به بعد با هدایت آلومینیوم به مصاف یکدیگر رفتند و بازی با تساوی 2 بر 2 به سود تقسیم شد. در دقیقهی 21 بازی ، نتیجهی بازی دقیق و ناگهانی Hameda Pakdela از سمت راست در دقیقهی 1 برتری رو به گل تبدیل کرد. عبدالله حسینی گلزنی شد.

در دقیقه 90 از بازی ، خط دفاعی تیم مهمان فقط مثه تماشاگران بازی Pakdela رو نظاره میکنند كه چهطور داره از بین اونها فرار میکنه و موفق میشه نتیجهی 2 – 0 رو برای Pakdela به ثبت برسونه. این اتفاق زمانی رخ داد که ذوب آهن در آستانه اولین پیروزی بود اما بازهم این اتفاق نیفتاد تا غم شاگردان رحمان رضایی ادامه پیدا کند.

مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز نیز از هفته یازدهم با میزبان کوپرا به رقابت پرداختند و مس در دقیقه 76 با گل فرازا امامعلی توانست حریف خود را شکست دهد و 3 امتیاز ارزشمند کسب کند.

هر دو تیم فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم در ورزشگاه ملی گمشارا به مصاف هم رفتند و تیم صنعت توانست با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و 3 امتیاز ارزشمند کسب کند.

Talibs Rikani با یک شلیک غیر منتظره در دقیقه 36 همه را غافلگیر کرد. پنالتی Hameds Širi در دقیقه 72 از دست داد و این باعث شد تیم ها به تساوی برسند. صنعت با این پیروزی به 21 امتیاز رسید و به طور موقت به بالای جدول صعود کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا