استان ها

عزت و سربلندی انقلاب اسلامی مرهون اندیشه های ناب امام است

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ سالگرد معراج امام خمینی (ره) ، قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفره صادقه (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فضای باز شرکت در روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ، معاونان و کارکنان این سازمان برگزار شد

حجت الاسلام محمدی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار داشت: یکی از بارزترین خصوصیات امام خمینی (ره) مقاومت و مقاومت در برابر مشکلات بود و همین ویژگی باعث شد امام به عنوان یک فکر و اندیشه خاص در جهان باشد.

qzrw_60e49d_1622622597

دبیر شورای فرهنگ شرکت آب منطقه ای قزوین اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به اوج عزت ، سربلندی و شهرت رساند و همیشه با مهمترین وظیفه به نظام نگاه می کرد ، بنابراین امروز وظیفه ما درست است که یاران بزرگوار این امام بزرگوار هستند حفاظت. این اعتمادی است که وی بین ما به جا گذاشته است.

وی افزود: تاریخ های چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصت خوبی است تا با مطالعه و تأمل در زمینه انگیزه های افکار و عصیان امام راحل ، از دستاوردهای معنوی این حرکت تاریخی مطلع شویم و برای حفظ ارزش ها تلاش کنیم.

شرکت در انتخابات مشارکت در تعیین سرنوشت یک کشور است

محمدی با اشاره به انتخابات گفت: امروز همه ما وظیفه داریم با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی از جمله انتخابات از نظام خود که میراث امام خمینی (ره) است دفاع کنیم.

qzrw_0aa2ec_1622622598

محمدی همچنین اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همیشه به دنبال راهی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما باید در انتخابات شرکت کنیم تا نقشه تهدیدآمیز آنها را بشکنیم و گامی در جهت پیشرفت و غرور ملی برداریم.

وی افزود: با تقویت وحدت و انسجام اعضای جامعه پیرامون محور اسلام و قانون ، باید مراقب باشیم که اجازه ندهیم برخی افراد اختلاف و تفرقه بین مردم ایجاد کنند.

محمدی گفت: باید با درک شرایط حساس کنونی و شرکت در انتخابات و انتخاب فرد مناسب به مردم کمک شود.

دکمه بازگشت به بالا