استان ها

عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی در رأس برنامه‌های عملی امام خمینی(ره) قرار داشت

مدیر گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مینودتا:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت ایوب سرایلو ، کار امام خمینی (ره) در کنار این نمایشگاه در شعبه مینودشت با هدف آشنایی دانشجویان ، اساتید و کارمندان دانشگاه با ایده های ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی در زمینه مسائل اخلاقی ، عرفانی و فقهی انجام شده است. وی با اشاره به اصول ، فلسفه ، سیاست و جامعه گفت: “امام خمینی مرد مبارز بود و پیگیری عدالت و مقاومت در صدر برنامه های عملی و رفتار سیاسی وی قرار گرفت.”

وی با تأکید بر اینکه توجه به افکار و رهنمودهای امام خمینی (ره) کلید موفقیت انقلاب اسلامی است ، خاطرنشان کرد: نشانگر و امیدوارکننده است. “

مدیر گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مینودشتا با بیان اینکه این امامزاده آثار ارزشمندی را به عنوان بقایای صالحین به جا گذاشته است ، افزود: “امام خمینی (ره) در اکثر زمینه ها با سبک تحصیلات ، تحصیلات حوزه علمیه و کنجکاوی مطابقت دارد. علوم اسلامی “یا او نوشت یا او صحبت کرد.”

سرایلو با بیان اینکه نوشته های امام را می توان از منظرهای مختلفی تقسیم کرد ، خاطرنشان کرد: هر توزیع ارزش خود را بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خواننده قرار می دهد و نقشی که در تبیین دیدگاه های خود و ارائه کار خود دارد ، دارد.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا