استان ها

کاشان در جدال با افزایش فوتی‌های کرونا

تیتر اول / اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 40 روز گذشته کرونا 69 قربانی را از منطقه کاشان گرفته است و از مجموع 10978 نفری که به کلینیک های حاد تنفسی مراجعه کرده اند ، 9661 مورد مثبت بوده است.

علیرضا مروجی در گفت وگو با تیتر اول سید اظهار داشت: در حال حاضر 317 شهروند در مراکز درمانی کاشان ، آران و بیدگل بستری هستند که 61 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: واحد ارجاع بیمارستان شهیدا بتستی از 12 آوریل برای بستری موقت بیماران مبتلا به ویروس کرونو فعال شده است و هم اکنون 397 نفر از خدمات و مراقبت های پزشکی در این واحد استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از مارس 1998 تاکنون 163 هزار و 67 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده و 21 هزار و 610 مورد آزمایش تاج مثبت و 9 هزار و 661 مورد در 40 روز گذشته آزمایش شده اند.

موروجی گفت: “کاشان به رنگ قرمز کرونا است ، بنابراین برای برون رفت از این وضعیت ، ما به همه شهروندان توصیه می کنیم که از روش های صحیح بهداشتی پیروی کنند و از مراجعه به خانواده و اجتماعات انسانی جامعه به شدت خودداری کنند.”

وی گفت: “در شرایط امروز ، انتقال و شیوع ویروس کرونا به سطح روستاها رسیده است ، و کادر پزشکی در حال مبارزه با خزنده مرگ در حال رشد هستند ، و مردم هنوز هم بی خیال و مسافرت می کنند ، همچنین در حالی که بدون نقاب جمع شده اند و بدن را مشاهده می کنند فاصله ها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا