استان ها

میزان غلظت آلاینده‌های جوی شهرستان کاشان در مرز هشدار نیست

غلظت آلاینده های هوا در شهر کاشان در حد هشدار نیست

مدیر پیشگیری از بحران و بلایا فرمانداری ویژه کاشان گفت: تصمیم تعطیلی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی کاشان زیر نظر استانداری اصفهان و بنا به درخواست فرمانداری ها اتخاذ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تیتر اول از کاشان، جواد مزروجس با بیان اینکه میزان آلودگی هوای کاشان در چند روز اخیر به 120 پی پی ام رسیده است، گفت: اما در شرایط خطرناکی قرار نداشت، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها ضروری است. .

وی افزود: مدیریت بحران استانداری به صورت مستمر گزارش های آلودگی را در نیمه دوم سال و همزمان با پدیده وارونگی و رکود هوا رصد می کند.

معاون توسعه و برنامه ریزی ویژه استاندار تصریح کرد: پس از جمع بندی گزارش های دریافتی میزان آلودگی هوای کاشان به مرز خطرناک 150ppm نرسید، علاوه بر این کارشناس هواشناسی کاشان بارش باران را پیش بینی کرد که برای رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است. . آلودگی

مزروعی تصریح کرد: تعطیلی مدارس شهرستان کاشان به درخواست فرمانداران و در حیطه اختیارات استانداری است اما تعطیلی ادارات با نظر شورای محترم دولت انجام می شود.

مدیر بحران کاشان ادامه آموزش و جلوگیری از تعطیلی مدارس به ویژه پس از مدت ها شیوع ویروس کرونا را از اولویت های بسیار مهم فرمانداری کاشان دانست و تصریح کرد: با این حال اگر هوای کاشان در مرحله ناسالم و خطرناک باشد. غلبه بر بحران استانداری تصمیم به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها می گیرد.

مزروعی به کودکان، سالمندان و بیماران توصیه کرد در زمان اعلام آلودگی هوای کاشان از ترددهای غیرضروری، کاهش استفاده از خودروهای شخصی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا