استان ها

کشف بیش از ۳ هزار لاستیک احتکار شده در کاشان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با تیتر اول ، با اشاره به تلاش پلیس برای حفظ امنیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: بر این اساس پلیس کاشان با کلیه فعالیت های غیرقانونی از جمله ذخیره ها برخورد خواهد کرد که این امر فشار اقتصادی به شهروندان کاشانی وارد می کند. “

وی از دریافت گزارشی مبنی بر وجود انبار لاستیک توسط پلیس امنیت اقتصادی کاشان خبر داد و گفت: مأموران پلیس به دستور مقام معتبر دادگاه 3 هزار و 404 حلقه لاستیک لاستیک را در انبار بدون مجوز و مدارک بازرسی کردند.

فرمانده پلیس شهرستان کاشان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این لاستیک ها را بیش از 21 میلیارد ریال تخمین می زنند ، خاطرنشان کرد: یک نفر در رابطه با پرونده دستگیر شد.

وی همچنین از انهدام باند سارق تیرهای چراغ خیابان در کاشا خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از چندین مورد سرقت تیرهای روشنایی و کتیبه های برنجی چسبانده شده در تیرها در بلوار امام رضا (ع) کاشایی ، این موضوع پوشش داده شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه این سرقت ها توسط سارقان حرفه ای انجام شده است ، اظهار داشت: پس از شناسایی سارقان و توافق با دادستان کاشان و پست های امنیتی انقلابی ، پلیس متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود به همراه اموال مسروقه دستگیر کرد.

وی افزود: چهار متهم این باند شش مورد سرقت را در بازجویی پلیس و همچنین دلایل و مدارک قانونی پلیس را پذیرفته اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به استرداد متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه کارها را علیه مجرمان و مجرمان انجام خواهد داد و اجازه قیام و حرکت به آنها را نمی دهد. شهروندان عزیز در صورت مشاهده موارد مشکوک با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

48

دکمه بازگشت به بالا