عمومی

دستگیری دو سر شبکه قاچاق ارز و طلا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیتر اول،

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده برای کنترل بازار ارز و طلا در ماه گذشته گفت: 42 طلافروش ارزی فردا و سوء استفاده کنندگان از کارت ملی رانت پلیس امنیت اقتصادی تهران دستگیر شدند. .

وی افزود: دو نفر از شبکه های ذی نفوذ قاچاق ارز و طلا نیز با گردش مالی 34 میلیارد تنی شناسایی و دستگیر شدند.

با 20 مدیر سایت که قیمت ارز و طلا را ارائه می دهند تماس بگیرید

ولی پور گودرزی از کشف بیش از 55 میلیارد تومان طلای مذاب و انواع ارز (دلار، یورو و …) از متهمان خبر داد و گفت: بیش از 20 مدیر سایت و کانال برای جلوگیری از قیمت های جعلی اقدام به تعیین نرخ ارز و طلا کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به بازدید در محل و سیر مراحل قانونی با صرافی های غیرمجاز در پایتخت، تصریح کرد: 20 صرافی با فعالیت غیرقانونی شناسایی و با آنها برخورد شد.

به گفته وی، پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی ده ها عامل ارز دیگر را شناسایی کرده و قرار است آنها را دستگیر کند.

ارزش کالای قاچاق در هشت ماهه امسال 540 میلیارد تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

ولی پور گودرزی با اشاره به کشف کالای قاچاق در آذر 1400 تاکید کرد: تنها در آذرماه امسال یک میلیون و 565 هزار و 536 کالای قاچاق کالای پزشکی و دارویی، 57 هزار و 164 دستگاه لوازم خانگی، 279 هزار و 336 دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، 279 هزار و 236 دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی الکترونیکی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: بیش از یک تن انواع پتروشیمی، ۷ هزار و ۷۴۴ ثوب البسه نیز کشف شد.

وی از دستگیری 41 قاچاقچی در تهران خبر داد و گفت: 13 دستگاه خودروی حامل قاچاقچیان کشف و توقیف شد و ارزش اموال مکشوفه 122 میلیارد تن است.

ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: ارزش کالای قاچاق در هشت ماهه امسال 540 میلیارد تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

دکمه بازگشت به بالا