بهترین های کسب و کارعمومی

سه تا از بهترین مدل های ساعت مچی پتک فیلیپ

به عقیده بسیاری از ساعت بازا ، یکی از معتبرترین ساعتهای ساخت سوئیس در همه دوران ها توسط این شرکت ساخته شده است ، و مصداق بارزی از اوج ساعت های خوب است. اگرچه مارک خانوادگی مستقل ممکن است به دلیل ترجیح این شرکت برای تولید محدود ، همان شناخت جهانی سایر شرکت های ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ آکوانات سیلور فول سرمه‌ای را نداشته باشد ، اگر حتی کوچکترین علاقه ای به ساخت ساعت های پیشرفته دارید ، حنما با ساعت های این شرکت اشنایی نسبی دارید.در کنار مدل های ساعت هابلوت ، رولکس و امگا مدلهای که اغلب در حراج ها و فروش اقلام و مستغلات از بالاترین صورتحساب ها استفاده می کنند ، مورد علاقه کلکسیونرها و علاقه مندان در همه جا هستند.و درایران نیز طرفداران زیادی دارند و محصولات این برند فروش بالایی دارند .

از مطلب نیز دیدن کنید.

ساعتهای مدرن کالاتراوا

امکانات جانبی پاتک فیلیپ

در ساعت شناسی ، امکانات جانبی به هر عملکردی در ساعت گفته می شود که فراتر از گفتن زمان است. برخی از نمونه های معروف شامل ساعت های دو زمانه ، کرنوگراف ، تقویم های سالانه ، تایمرهای جهانی و ساعت های دارای شاخص ذخیره انرژی هستند . و تسلط مکانیکی بر امکانات جانبی جایی است که پاتک فیلیپ واقعاً می درخشد.

خرید ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ ماری رزگلد دور صفحه کرم و پسرانه اصل و اورجینال در تمامی برندها با مناسب ترین قیمت ساعت مچی مردانه، را در فروشگاه اینترنتی ما تجربه کنید.

نگاه بهترمدل های ساعت پتک فیلیپ

از طرف دیگر ، تقویم سالانه پتک فیلیپ یک اپشن نسبتاً جدید است ، که در دهه نود توسعه یافته و در سال 1996 معرفی شده است. این نوع ساعت تقویم تاریخ صحیح را در طول سال نشان می دهد ، فقط به یک تنظیم دستی در اول مارس نیاز دارد. تقویم سالانه پاتک از زمان معرفی آن ، دارای نسخه هایی هم برای مردان و هم زنان و چند نسل وجود دارد .

Ellipse طلایی

در سال 1976 ، پاتک فیلیپ با معرفی ناتیلوس برای اولین بار وارد بازار ساعت های ورزشی شد. ساعت ناتیلوس توسط جرالد جنتا ، همان مردی که پشت ساعتهای طراحی شده اودمارپیگه رویال بلوط که چهار سال قبل عرضه شده بود است. مدل اول از جنس استنلس استیل ساخته شده بود و دارای یک قاب بزرگ (مخصوص دور ان) با ابعاد42 میلی متری بود که به درستی ملقب به  “Jumbo” شده  بود.

ناتلیوس با قاب جلویی چوبی ، حاشیه هشت وجهی گرد ، صفحه شیار افقی و دستبند یکپارچه ، به یکی از محبوب ترین ساعتهای لوکس ورزشی تبدیل شده است. در حالی که محبوب ترین نسخه ، ساده ترین مدل فولادی با شماره گیری زمان و تاریخ است (شماره 5711) ، که نزدیکترین مدل از دهه هفتاد به مدل افتتاحیه است ، پاتک فیلیپ مجموعه ناتیلوس را در طول دهه ها گسترش داد. یکی از محبوب ترین های این ناتیلوس است.

تقویم سالیانه ناتیلوس با بند چرمی

مدل های patekphilippe

Gondolo (گوندولو)

بیست و چهار

انواع مدلای patek philippe

اگرچه پتک فیلیپ سابقه نسبتا طولانی در ساخت ساعتهای زنانه دارد ، از مدل های ساده فقط برای زمان و پیچیدگی های کار بود ، اما تا پایان قرن گذشته ، این مارک یکی از پرفروش ترین مجموعه های ساعت خود را تا به امروز راه اندازی کرده است. بیست و چهار مجموعه ای از ساعتهای پاتک برای خانم ها است و کلا اختصاص داده شده به سلیقه زنان مدرن. این نام خود را از این واقعیت گرفته است که این یک ساعت لوکس مناسب برای پوشیدن در تمام روزها ، هر روز است یک ساعت چند منظوره است که می تواند لباس های گاه به گاه  خانم ها و لباس پوشیدن در رنگ های مختلف را همراهی کند.

نسل اول ساعت های پتک فیلیپ 24 ، موجود در استیل یا طلا ، دارای قاب های مستطیلی ، دستبندهای پیوندی مفصل ، الماس و حرکات کوارتز است. با این حال ، در سال های اخیر ، پاتک مجموعه را گسترش داده و به جای ساعت های مستطیلی ، ساعتهای اتوماتیک Twenty-4 را نیز با قاب های گرد در آن گنجانده است.

جهت خرید ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ آکوانات سیلور فول مشکی به سایت ما مراجعه کنید

ساعت های پتک فیلیپ

در مدل های کپی این برند مجوعه های ناتیلوس , آکوئنات (آکوانات) , مدل های قلب باز یا اسکلتون  در گالری انزو موجود می باشد . اگر مدل خاص خودتون را پیدا نکردید میتونید با در تماس باشید .

بازنشر محتوا با ذکر نام گالری انزو بلا مانع است

 

دکمه بازگشت به بالا