استان ها

دستگیری سرشاخه های قاچاق توتون به کشورهای همسایه در مازندران

به گزارش تیتر اول از مازندران، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این موضوع گفت: موضوع به منظور مبارزه و برخورد قاطع با پدیده تهدیدآمیز قاچاق سازمان یافته داخلی دخانیات از طریق مرزهای کشور در دستور کار کارآگاهان آگاهی و آگاهی قرار گرفت. بخش عملیات یک پلیس امنیت اقتصادی استان مستقر شد.

وی افزود: در تحقیقات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد در بین تولیدکنندگان دخانیات دلالانی وجود دارند که محصولات خود را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خریداری و به کشورهای همسایه قاچاق می کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: این سودجویان علاوه بر قاچاق دخانیات، دخانیات ناسالم را با برندهای معتبر تولید می کردند که در تمام این مراحل خسارات جبران ناپذیری از جمله تعطیلی بزرگترین کارخانه فرآوری دخانیات خاورمیانه را به همراه داشت. شهر میانمار. «به همین دلیل است.

محمد گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت اقتصادی 100 نفر از متهمان قاچاق در استان های مختلف شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات گسترده به دستگیری قاچاقچیان کلیدی دخانیات منجر شد.

وی ادامه داد: با دستگیری شعب اصلی 2 کانتینر 32 تنی تنباکوی قاچاق به ارزش 27 میلیارد ریال کشف شد که یکی از بنادر تجاری استان به کشور همسایه واگذار شد.

سرهنگ محمد پور گفت: مبارزه مستمر با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی را مخرب نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و تصریح کرد: خرید و مصرف کالاهای قاچاق و هرگونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی که مانع عرضه محصولات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری شود.

48

دکمه بازگشت به بالا