حوادث

دستگیری یک فروشنده اینترنتی داروهای قاچاق

رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری متهم به جرم قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، سرهنگ دیوید معظمی گودرزی وی گفت: در تاریخ 16 آگوست با مشاهدات هوشمندانه مهندسان پلیس FATA مشخص شد كه این فرد با باز كردن كانالی در تلگرام شبكه اجتماعی ، داروهای نادر و قاچاق را توزیع و فروش می كند. کارآگاهان پلیس FATA در این زمینه مستقر شدند.

وی اظهار داشت: بررسی های اولیه نشان داد كه مدیر كانال مسئولیت تأمین داروها و لباس های خاص و نادر خانواده های بیمار را بدون مجوز بر عهده دارد. واحد صنفی مسئول این امر است.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مخفیگاه و هویت وی توسط کارآگاهان پلیس فتا شناسایی شده است.

گودرزی افزود: روز گذشته تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و آنها موفق به دستگیری متهم شدند و پس از بازرسی از مخفیگاه وی ، دو آمپول نادر در معالجه تاج کشف کردند. متهم اظهار داشت که آنها را از کشورهای همسایه وارد کرده است.

وی افزود: علاوه بر این داروها تعداد زیادی آنلاین پزشکی از مخفیگاه متهم کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پلیس فتا تحویل داده شد. متهم در اظهارات خود توضیح داد که فعالیت اصلی وی فروش لباس بوده و با حرص و طمع کانال تلگرامی در فضای مجازی ایجاد کرده و داروها را فروخته است.

به گفته رئیس پلیس فتا پایتخت ، پس از پایان تحقیقات پلیس ، متهم به همراه اشیا revealed مکشوفه جهت محاکمه به مقامات قضایی تحویل داده شده است.

رئیس پلیس فتا افزود: برخی تبلیغات فروش محصولات دارویی را در فضای مجازی فقط با هدف تقلب انجام می دهند و پس از دریافت وجه هیچ خدماتی ارائه نمی دهند. برخی از تبلیغات دیگر نشان داده است که داروهای عرضه شده با شرایط بیمار سازگار نیستند ، بنابراین در برخی موارد استفاده کنندگان از این داروها در بیمارستان بستری شده اند و یا داروها در شرایط غیر استاندارد نگهداری شده اند. مردم باید به خاطر داشته باشند که هرگونه فروش دارویی در فضای مجازی ممنوع است و افراد خاطی بطور قانونی استخدام خواهند شد.

وی تأکید کرد: در صورت مشاهده چنین تبلیغاتی در فضای مجازی ، افراد حتماً از طریق مرکز اورژانس سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir به همکاران خود اطلاع دهند تا موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا