فرهنگ و هنر

مظنون قتل رَپر آمریکایی بازداشت شد

پلیس مظنون به قتل خواننده رپ و عضو گروه سه گانه رپ Migos، Takeoff را دستگیر کرده است.

به گزارش تیتر اول و به نقل از گاردین، پلیس هیوستون در آمریکا روز جمعه اعلام کرد که در قتل خواننده رپ آمریکایی تاکوف که ماه گذشته در مقابل یک مرکز بولینگ کشته شد، دستگیر شده است.

رئیس پلیس هیوستون با اعلام دستگیری یک مرد 33 ساله به اتهام قتل و یک مرد 22 ساله به اتهام سلاح غیرقانونی با تاک آف تماس گرفت که در زمان مرگ 28 ساله بود. ، “یک نظاره گر بی گناه.” مظنون قتل هم اکنون در زندان در انتظار محاکمه است.

پلیس قبلاً در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که مأموران به گزارش تیراندازی در 810 هوستون بیلیارد و بولینگ، جایی که یک مهمانی خصوصی در حال برگزاری بود، پاسخ دادند و مردی را در صحنه پیدا کردند.

کارکنان مرکز بیلیارد در مصاحبه ای به پلیس اطلاع دادند که پس از پایان مهمانی، درب ورودی ساختمان با گروه زیادی از مردم درگیری شدید و در نهایت تیراندازی آغاز شد. حداقل 40 نفر در محل تیراندازی حضور داشتند. در آن زمان، رئیس پلیس اداره پلیس هیوستون در نهایت قربانی را به عنوان خواننده رپ Migos Takeoff شناسایی کرد.

طبق قانون «تگزاس»، اگر این مظنون به قتل «تیک آف» مجرم شناخته شود، ممکن است با 5 تا 99 سال زندان یا حتی حبس ابد روبرو شود.

«تیکوف» در ایالت جورجیا به دنیا آمد و فعالیت رپ خود را در قالب یک گروه سه نفره با همکاری عمویش، رپرهای آمریکایی «کویوو» و «افست» آغاز کرد. این سه نفر در سال 2013 با انتشار تک آهنگ “ورساچه” به شهرت رسیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا