حوادث

مرد درخت دزد دستگیر شد/ تیراندازی پلیس برای بازداشت زوج سارق

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری سارق درختان در منطقه و همچنین دستگیری فردی که به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به زورگیری از یکی از شهروندان کشور همسایه می کرد، خبر داد.

سرهنگ دوس علی جلیلجان در گفت وگو با تیتر اول وی در این خصوص گفت: در پی وقوع سرقت چندین اصله درخت در منطقه گلحصار شهرستان ری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و تیم پلیس آگاهی حضرت عبدالعظیم(ع) رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد. .

وی ادامه داد: پلیس با مشاهدات میدانی و بررسی جرایم در نهایت توانسته با پوشش مناطق متاثر از جنایت، سارق را در حال سرقت درختانی که بلافاصله وی را بازداشت کرده است، مشاهده کند.

جلیلانس با بیان اینکه این فرد 10 اصله درخت را قطع کرده و یک اره برقی به همراه داشت، گفت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری مامور قلابی

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری همچنین از بازداشت یک مامور قلابی در این منطقه خبر داد و گفت: این فرد به عنوان مامور شناسایی و بازداشت توسط ماموران اقدام به سرقت از اتباع کشورهای همسایه کرده بود.

وی ادامه داد: در پی دستگیری متهم، بررسی هویتی انجام شد که طی آن مشخص شد این فرد دارای سابقه بوده و از سه شهروند همسایه اقدام به زورگیری و سرقت کرده است.

تیراندازی برای دستگیری سارقان زن و مرد

جلیلیان همچنین از دستگیری سارقان خودرو در خیابان مولوی تهران در شهرری خبر داد و افزود: ماموران تیم عملیات پلیسی دولت آباد با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین به گشت زنی پرداختند اما به محض مشاهده پلیس متواری شدند. و در این رابطه ماموران و این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند و همزمان پلاک خودرو که مشخص شد خودروی مسروقه است نیز کشف شد.

وی ادامه داد: پس از یک دقیقه ماموران بر اساس قانون بکارگیری سلاح با شلیک گلوله هر دو سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند و در این مدت به جرم خود و سرقت خودرو اعتراف کردند. “

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان، در هر سه پرونده برای متهمان بازداشت شده پرونده های جداگانه ای تشکیل شده که برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارسال شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا